met ontsluiting geneemschap hebben erg ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendy160981, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL

?? het mag dus wel?? je zegt dat het niet verstandig is, dus is het zoals ik, en luca onder andere je ook al advies hebben gegeven niet verstandig en dus tegen doktersadvies in...
    De opmerking die je schrijft over het feit dat je 'wilt' dat het eerder geboren wordt ivm bekkeninstabiliteit schiet mij ook ff in het verkeerde keelgat...

Zo'n opmerking kan ik me alleen indenken als je de 37wkn gehaald hebt. Maar absoluut niet vóór de 34 wkn dat je dit al roept. Het gaat volgens mij toch echt om de gezondheid van je kindje of stel jij je eigen genot voorop??!

2. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Kan gewoon hoor, ik had ook onstluiting en hebben ook nog een paar keer sex gehad met 39 40 weken en ben 5 dagen later bevallen dan de uitgerekende datum.

Liefs

3. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    @ bertha :
    ik bedoel absoluut niet dat ik bedoel dat ik nu al wil bevallen please zeg nog eff niet hoor.
    vanaf 37 weken maakt het niet uit omdat ik toch al een grote kans heb op vroegere geboorte omdat mijn jongste ook 1 week eerder is geboren.
    tot dan is er gewoon geen sex voor ons, net mn man aan de telefoon en die zegt het ook dan maar gewoon niet beter voor de kleine.
    en daar ben ik het helemaal mee eens.

4. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Wat fijn dat je een antwoord hebt! Ik hoop dat je de 37 weken nog lekker haalt en dat je snel een gezond kindje in je armen hebt! En (tijdje) daarna ga je weer lekker de slaapkamer onveilig maken :D
    liefs!

5. mimada

mimada Lid

13 okt 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Meid dat jullie daar uberhaupt nog zin in hebben!!
    Maar als ik het zo hoor, wordt 't toch wel afgeraden.
    Nog een paar weekjes en dan...oh nee, dan heb je er misschien al helemaal geen behoefte aan ;)

6. Nou gelukkig, heel verstandig dat jullie het voorlopig even laten! Seksen kun je heel je leven nog, die paar weekjes onthouding moet je dan maar op de koop toenemen, als je daarmee je kindje een veel betere start kan geven :)

Het kwam hier ook een beetje verkeerd aan, ikzelf (en meerdere dames hier) liggen immers al een tijd heel hard ons best te doen om niet te vroeg te bevallen en dan komt het nogal raar over als je willens en wetens een vroeggeboorte wilt riskeren omdat je het moeilijk vind een paar weken niet te seksen. Succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina