Hoi meiden, Ik heb maandag mijn echo, en ik kijk er echt naar uit! Maar nu vraag ik mij af of jullie ook soms zo met onzekerheden zitten.. Ik heb bv savonds altijd last gehad van mijn maag, maar gisteren niet, en dan denk ik, is alles wel nog in orde??? Ik heb een heel goede zwangerschap, ik heb van niks last bijna, maar soms wou ik dat ik van wat meer last had, dan bessef ik tenminste goed dat ik zwanger ben Nu denk ik soms dat er iets is misgelopen.. Het enige wat al veranderd is aan mijn lichaam is dat mijn borsten een pak groter zijn al wanneer begonnen de veranderingen bij jullie?? Groetjes
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Logisch dat de twijfels komen meid , maar ze horen er ook wel een beetje bij hoor! succes bij de echo as maandag!
NieuwWolkje, Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd ! Ook ik ben net zwanger en twijfel ook over vanalles. Gaat het wel goed. Moet ik toch niet nog een keer een test doen voor de zekerheid. Stel dat er nu ineens geen tweede streepje meer komt. Ik zelf voelde vorige week ook niet erg veel. Ben wel al twee weken erg moe. Eerder volledig uitgeput ! Heb af en toe last van gespannen borsten maar ze zijn ook inderdaad wel zeker al een maat gegroeid ! Verder veel honger en sinds maandagochtend last van misselijkheid bij het opstaan. Dus dan zou je toch denken het zit wel goed. Maarja er kan nog zoveel misgaan. Wij hebebn 11 mei de eerste afspraak bij de verloskundige en dan waarschijnlijk de week daarna de echo. Spannend ! Jij ook heel veel succes en geniet ervan !!!
ik heb ook maandag mijn echo ik ben zo nerveus en onzeker!!! zit heel de tijd te denken als er maar een hartje klopt!!! bij mijn begint de misselijkheis vanaf deze week! ook ben ik wat duizelig maar dat kan ook komen omdat ik de diaree heb!!