Met ontsteking bij bevalling zijn?

Discussion in 'De bevalling' started by mimi83, Feb 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik lees hier nergens wat over en kan het ook niet vinden.

Mijn man heeft een ontsteking in zijn kiezen/kaak en er wordt door verschillende mensen tegen mij gezegd dat hij dan niet bij de bevalling mag zijn als hij dat heeft i.v.m. infectie gevaar.

Is dit zo? wie weet dit?

Alvast bedankt

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik zou dit even navragen bij de vk of huisarts.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

moet morgen naar gyn en dan vraag ik het , maar heb net de hoorn erop gegooid omdat hij niet naar tandarts wil terwijl hij erbij was dat dit gezegd werd.

dus wou kijken of ik een beetje info kon krijgen voor dat hij thuis is.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hij zal misschien een mondkapje opmoeten (net als bij een koortslip) maar hij mag er zeker bij zijn, maaruhm.....ik zou hem aan zijn oor naar de tandarts slepen, wat is er nou belangrijker, de gezondheid van zijn kind? of even pijn bij de tandarts cq even aan de antibiotica?

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he, ja dat vond ik dus ook.

Ik heb hem net gebeld, het gaat niet zo heel goed weer vel laast van harde buiken en menstruatiepijnen en zeurderig drukkend gevoel van onder..

weet niet of het nu wel gewoon voorweeen zijn of weer premature ween die wel wat doen..voel me beroerd en onzeker en dan kan je dit soort dingen er niet zo goed bij hebben.morgen ochtend naar gyn..gelukkig

hij schrok dat ik er zo mee zat, hij zou over baar mijn tandarts maar die wil dat hij nu naar zijn oude tandarts gaat omdat hij geen gegevens van hem heeft, daar had hij geen zin in.. Maar hij gaat inderdaad toch maar een afspraak maken.

Hoop maar dat het optijd is dan en anders wordt het zo'n mondkapje.. dan zou hij er toch ok wel bij mogen zijn ook al komt die kleine te vroeg, waar de kans groot op is volgens de medici.?

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nou moet ik er eerlijkheid gebiede wel bij vertellen dat mijn man hemofilie heeft en de kans dat hij naar het AMC moet voor geholpen te worden realistisch is, dus we ween niet op welke termijn dat kan..

Share This Page