voor ons zoontje van 1.5jr gebruik ik eigenlijk altijd pampers voor de nacht. dit bevalt goed maar zijn natuurlijk prijzig. Met welke luiers hebben jullie goede ervaringen voor de nacht (het is wel een flinke plasserd!!)
pampers Ik heb etos, kruidvat, aldi, lidl, bumblies, huggies geprobeerd maarreuh lekken allemaal door! Onze dochter plast ook heel veel 's nachts en is een buikslaper..
Ik gebruik 's nachts expres Pampers omdat die toch het meeste absorberen (is mijn ervaring) en ook de minste luieruitslag geven (toch fijn bij een luier die je 12 uur aan hebt). Maar je zou voor 's nachts ook een luier die je overdag gebruikt kunnen proberen en dan een maatje groter zodat de kans op doorlekken kleiner is.
Hier ook altijd 's nachts pampers. ze plast veel en ligt altijd op haar buik. met pampers blijft ze goed droog. overdag altijd lidl, etos of c1000 luiers.
Ik heb dag en nacht de luiers van het kruidvat. Onze zoon had ook een tijdje dat hij doorlekte in de nacht, toen ben ik een maatje groter gaan gebruiken voor de nacht.
vanaf 6/7 mdn begon mijn zoontje door te lekken met pampers, nu gebruiken we de kruidvat luiers, ben er erg tevreden mee, nooit doorgelekt!
hier al heel wat maanden kruidvat, hij draagt nu maat 5...toppie, eventjes doorgelekt toen hij maat 4+ droeg, bleek dus een maat groter nodig te hebben
Wij waren heel tevreden over de kruidvat luiers, tot het doorlekken snachts ook daarmee begon (net als met pampers). Nu etosluiers en al lang geen last meer gehad!!