Hoi, ik was benieuwd of jullie kleintjes met of zonder sokjes slapen in een slaapzak. Finn heeft nu een zomerslaapzak en ik deed hem altijd sokjes aan en alleen de laatste dagen voor het eerst niet, ik denk dat het voor hem lekkerder is..en ze voelen niet koud in de ochtend... wat doen jullie? :
Wij deden altijd met sokken maar sinds een paar dagen zonder geprobeerd en dat gaat eigenlijk prima. Dus zonder....
Altijd afvragen of je zelf met sok en al in een slaapzak met deken er overheen zou slapen en dan hebt je het antwoord. Hetzelfde met naar buiten gaan, welke jas, alleen vestje of wat. Wel er rekening mee houden dat kindjes dan stil zitten natuurlijk...maar vaak heb je dan het antwoord al. Fleur slaap ook zonder pyamabroek. Veelst te warm anders met die mollige beentjes van d'r! M.
rompertje met korte mouwen of lange mouwen,geen sokken in een slaapzak met mouwen.en lakentje erover heen vannaf middel. t is natuurlijk nog niet zo erg warm buiten.
ja maar ze trapt zich bloot.dus heeft t dan weer te koud juist.vandaar dat ze dr slaapzakje aan heeft.ze trekt dr beentjes op en trapt alles gewoon weg. we hebben al n enkel dekentje (dunne)met lakentje gedaan ipv dubbel geslagen dekentje.
Ties slaapt zonder sokken in de slaapzak. Altijd al eigenlijk. Hij krijgt nogal snel zweetvoetjes en zijn voeten worden ook niet koud zo. Als de voetjes niet koud aanvoelen, zou ik hem gewoon zonder sokjes in de slaapzak leggen hoor.