Ik. Zit alweer te sniffen hier op de bank. Wat een prachtig manneke Wij hebben heel bewust er voor gekozen om niet voor adoptie te gaan, en daar staan we nog steeds achter. Zijn happy nu. Maar als je dan zo'n mooi verhaal ziet dan hoor je zo'n stemmetje in je achterhoofd dat zegt: Hadden wij dit 5 jaar geleden toch niet ook moeten opstarten?
Ik vind het ook dit keer weer heel dubbel.. Aan de ene kant een prachtig, dolgelukkig stel die eindelijk ouders mogen zijn, maar aan de andere kant ook de wetenschap dat er ergens een gebroken moeder is.. Wel een prachtig mannetje trouwens, wauw!
Mooi! Vind het een mooi idee dat de moeder hun zelf heeft uitgekozen... Erg heftig en inderdaad iemand anders ellende is hun geluk
Ook ik kijk, en ook hier 😢. Prachtig om te zien hoe een stel de dolgelukkige ouders mogen worden en zijn van dit mannetje.
Ik kijk ook! Heb het vorige seizoen niet gezien. Dus er kwam veel kritiek op? Vind het wel mooi om te zien, maar vraag me af wat de reden is van de biologische moeder om het kind af te staan.. Hebben ze daar iets over verteld? (ik heb later ingeschakeld).
Heel mooi! Doet mij meer beseffen wat een geluk we hebben En de reden van de bio moeder houden ze prive
Ik kijk ook. Vind het een mooi programma. Vorig seizoen heb ik ook gezien, alleen jammer dat daar veel kritiek over was.
Ik vind het een prachtig programma. Vorige seizoen keek ik ook. Toen nog met het idee dat wij misschien ook dat traject in zouden gaan. Nu met een slapend biologisch eigen kindje boven.
Echt een mooi programma. Heb met tranen in m'n ogen gekeken, het is inderdaad iemand anders zijn ellende is een ander zijn geluk. Maar wel mooi dat de biologische moeder hun uit heeft kunnen kiezen. Heb het zelf ook van dichtbij meegemaakt met mijn zus en het is echt heel bijzonder en mooi..
Ik vond het logisch dat ze ook wilden dat de nadelen van adoptie ter sprake werden gebracht, want die zijn er ook zeker. Destijds deden er hier ook twee geadopteerde leden mee aan die discussie en zij deelden die mening, dus het komt niet zomaar uit de lucht vallen denk ik dan.