Het erge is dat ik er ook niet meer van sta te kijken. Dit gaat niet ophouden, voorlopig in ieder geval niet. Een kennis van mij was een paar weken geleden op die luchthaven, aan de ene kant denk ik dan goed dat ze zich niet laat tegenhouden, maar als ik dit dan weer lees denk ik, laat dat vliegen maar even. Maar ik heb makkelijk praten want vliegen doen we al nooit.
Ik kan er echt zo verdrietig van worden... Al die onschuldige mensen daar.. Ouders die hun kind kwijt zijn, kinderen die hun ouders kwijt zijn.. Families uit elkaar gerukt om wat!? Uit de naam van wie!? Dit valt toch never nooit goed te praten? Hoe kun je jezelf in de spiegel nog recht aankijken en zeggen dat je iets goeds doet?
Ja vreselijk. Gelukkig gaan wij dit jaar niet naar turkije. Ik zou het echt niet prettig vinden want de laatste tijd is er regelmatig een aanslag. Natuurlijk kan het hier in nederland ook gebeuren.
Ja denk dat het op zich niet uitmaakt waar je bent. Ik zorg enkel dat ik niet bij demonstraties of andere drukke politieke aangelegenheden terecht kom hier, maar verder moet je toch leven.
Vreselijk. Helemaal omdat wij vorige week nog meerdere keren op dat vliegveld te vinden waren... Lang getwijfeld of we wel naar Istanbul wilden gaan vanwege de aanslagen, maar wilden ons niet laten tegenhouden omdat de kans zo klein is. Maar krijg hier toch wel even kippenvel van.
Vreselijk....wordt je toch intens verdrietig van. Allemaal mensen die zo uit het leven gerukt worden, omdat iemand dat wil. Sterkte voor de nabestaande.
Verschrikkelijk weer! 😭 En ik ben normaal heel nuchter en realistisch met dit soort dingen...maar bestemmingen als Turkije zou je mij nu niet heen krijgen ook al zou ik een miljoen toekrijgen. 🙄😏
Pffff ik word hier zo verdrietig van https://www.buzzfeed.com/jimdalrympleii/explosions-rock-airport-in-istanbul?bftwnews&utm_term=.obblQ8oa3K#.osnZ5Podp6
Ik word zo misselijk van al die ziekte geesten. Jezelf opblazen tussen onschuldige mensen die je niet eens kent vanuit je gestoorde zgn religieuze gedachtengang. Wat een helden! En er lopen in NL ook van dit soort mieren rond. Ik geloof niet maar blijf toch hopen dat er een hel bestaat voor deze mislukkelingen.
Oke, dit komt toch best wel dichtbij.. Ik kom er toch een paar keer per jaar. Mijn bijna-ex was er vorige week nog En er waren collega's in Istanbul, maar gelukkig in het hotel. Vreselijk, al die onschuldige mensen.....
Nou volgens mij waren er de laatste tijd ook aanslagen vanuit nationalistisch motief, dus niet per se altijd religieuze sektes. Laatst is er ook een Turkse moskee in Dordrecht aangevallen door Koerdische nationalisten. Beide is natuurlijk even gestoord. Verschrikkelijk weer. Wat ik het ergste vind is dat ik gewoon denk 'alweer?'..