Ja echt heh. Wat een leuk stel! Het valt me tot nu toe zo op dat het allemaal hele warme families zijn. Zo fijn om te zien. Dat kindje was ook to cute.
Ik heb het vorige seizoen niet gezien. Maar wat een dubbele gevoelens. Je gunt ze het geluk maar ondertussen denk ik ook aan de vrouw die het kndje op de wereld heeft gezet, en er niet voor kan zorgen . Maar het is een mooi programma en fijn om te zien hoe gelukkig ze zijn.
Ik vind dat Natasja Froger het ook fantastisch doet. Valt me op dat ze de ouders heel erg de ruimte geeft bij belangrijke momenten en niet meteen vol met d'r neus in beeld erbij staat, maar heel erg op de achtergrond blijft om de ouders hun moment te gunnen.
Wat een lief jongetje, heel vertederend. Zo lief hoe hij meteen op de grote broer afrende uit het vliegtuig
Prachtig gezin! Zo mooi voor dit jongetje dat hij hier in mag opgroeien! Broers en zussen en geweldige ouders. En wat is hij slim zeg..direct al nederlandse woordjes nazeggen.. en dan zo op zijn broer afrennen en zijn naam noemen! Wauw wat een prachtig kind! Hele mooie aflevering weer!
Prachtig gezin inderdaad, dat kan ik beamen, het zijn bekenden van ons En geweldig om te zien hoe blij en op zijn gemak het jongetje was!
Plus dat ze al jaren opgevangen wordt door pleegouders.. Dan kan er gezegd worden dat 'ze wisten waar ze aan begonnen', maar jemig.. Wat zullen die kapot zijn als ze dat meisje moeten missen.. Vind dat toch wel echt compleet iets anders dan wanneer er sprake is van een tehuis of iets dergelijks. Hier is ze gewoon 24 uur per dag, jarenlang, onderdeel van het gezin geweest..