Ik zit erover te denken om 30 april op de vrijmarkt te gaan staan. Ik heb weer zo ongelovelijk veel verzameld, het houdt niet op. Waar in de omgeving groningen is op koninginnedag een goed bezochte vrijmarkt?!? Want het moet natuurlijk wel de moeite waard zijn. En nu nog hopen op mooi weer
ik sta op de markr in leek het schijnt goed bezocht te worden ze hebben ook een bradarie met 250 markt kramen
Op de singels bij het Groninger museum is het altijd heel druk. Je moet echter wel rond 4 of 5 uur al aanwezig zijn wil je een goed plekje hebben.
Dat ligt eraan waar je woont he. In rotterdam is het ook gigantisch druk altijd... Maar in het centrum heb je volgens mij een vergunning nodig.
hmm misschien toch maar in groningen gaan staan dan. Is hier iemand die daar wel eens heeft gestaan. op de site Spelregels Oranje Vrijmarkt - oranjegroningen.nl staat dat je pas vanaf 7.00 er kunt/mag gaan staan. Ben benieuwd naar ervaringen.
Delfzijl is ook een goede markt. Vanaf 6u kun je er terecht maar als je om 8u komt is er ook nog wel plek.
Ik heb net begrepen van vrienden dat er ook een vrijmarkt zou zijn in loppersum die goed loopt. Iemand hier ervaring mee?
Ohh jongens ik twijfel zo waar we moeten gaan staan. Nu blijkt veendam/stadskanaal ook goed te doen! En iemand tips voor een drukke vrijmarkt? Wat loopt goed? Je ziet wel eens een graaitrommel voor 0,25 cent graaien. Wat is leuk om erbij te doen?! Ik heb bijvoorbeeld heel veel kleren. Merk en non merk vooral van mijn man, wat zou ik daarvoor vragen?! ik had zelf in gedachte 0,50 ct. maar alle kleding is nog wel goed! En moet ik het op 1 hoop gooien of toch ook in bakken doen?!
Melis@ Is het nog gelukt om ergens met je spulletjes te gaan staan? En heb je dan ook wat verkocht? ben niet nieuwsgierig hoor hihi
jazeker, heb op de vrijmarkt in loppersum gestaan. Was leuk en gezellig. Maaqr wel koud stonden nl onder de bomen in de schaduw!
Fijn dat je het leuk hebt gehad! De markt in Stadskanaal was ook erg leuk! Druk druk druk, en een lekker temperatuurtje!