Rond boxkleed (waar?)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sheila82, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    Hallo,

    Wij hebben een ronde box cadeau gekregen. Het iseen mooie box alleen een boxkleed vinden valt niet mee, er is zo weinig keus in.
    Bij de Prenatal zag ik alleen witte, of zou het zo zijn dat andere kleuren enzo op dat moment uitverkocht waren?
    Verkopen ze bij de Ikea ronde boxkleden?
    Anders ga ik maar gewoon bij Prenatal witte halen maar vroeg me dit af.

    Alvast bedankt!

    Liefs

    Sylvia
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    misschien kun je zelf één maken? wij hebben een tweeling box besteld en de kleden die ik daarvoor zag liggen vond ik niet leuk, dus nu ga ik er zelf een maken.
     
  3. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    Dat zou wel leuk en handig zijn als ik dat zelf kon...helaas ben ik helemaal niet zo handig met dat soort dingen......wat ik wel kan doen is vragen of mijn moeder dat wil doen...die vind het waarschijnlijk heel leuk om iets voor de kleine te maken en ze is er goed in :)
    Toch bedankt voor je antwoord!

    Liefs

    Sylvia
     
  4. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    kijk eens bij baby's best, volgens mij hadden ze die daar
    en hadden ze die niet ook bij babywalz?
     
  5. Niet meer actief

    Hallo,

    Wij hebben ook een ronde en de keus is wel wat minder, maar ze zijn er wel! Bij de ikea heb ik ze niet gezien. Wij hebben er nu 1 van "knuff en ko" (wit met limegroen) bij een babyzaak bij ons in Tilburg gekocht, maar die verkopen ze ook op internet. Ik heb toen op google rond babykleed ingetoetst en er kwam best veel tevoorschijn! Ze zijn trouwens wel iets duurder als de 4kanten kleden....

    Succes!
     
  6. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Volgens mij hebben ze ze ook bij Babydump, of babypark (zijn idd wel iets duurder dan vierkanten, maar ja een vierkantkleed in een ronde box is ook zo wat he haha)
    Succes met zoeken!

    Liefs Rach
     
  7. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    Heb idd veel leuke vierkante gezien, en die zijn idd goedkoper, wel jammer. maardan kijk ik even op internet rond.
    Die van Knuf en Ko is ook heel leuk, die zag ik op marktplaats.
    @Mss79: Die babywinkel in Tilburg bedoel je denk ik Babysuperstore Van Asten tegenover Leypark?
    Daar zal ik ook eens een kijkje gaan nemen dan
    Bedankt voor de reacties!

    Liefs

    Sylvia
     
  8. sunnycloud

    sunnycloud Fanatiek lid

    28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Babyplanet..... Jollein is het merk dat ook erg mooie maakt
     
  9. ingepinge

    ingepinge Actief lid

    18 mei 2007
    385
    0
    0
    Ben afgelopen week bij BabyMax geweest in Veenendaal en daar hadden ze ook ronde boxkleden. Het klopt dat er inderdaad weinig keus is, maar deze waren wel erg leuk!
    En de prijs viel mij nog wel mee, deze waren allemaal rond de 40 euro.

    Succes!
     
  10. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
  11. Niet meer actief

    Mag ik even inbreken? Jullie zeggen dat je veel vierkante boxkleden ziet, maar die zie ik juist helemaal niet. Allemaal rechthoekig, dus met een korte en een lange kant. En wij hebben dus een vierkante nodig, met 2 gelijke kanten. Kijk ik nou gewoon niet goed?

    Gisteren bij de Prenatal geweest en alleen rechthoekige gezien. De verkoopster drukte me op het hart dat we voor onze box écht een rechthoekige nodig hebben en geen vierkante, maar ik wist toch zeker dat de box vierkant is. Net even nagekeken en jahoor, vierkant, 80bij80.

    Ik ga nog maar ff verder zoeken denk ik.

    Groetjes
    Joldeg

    Update...heb even online rond zitten snuffelen en dan vind ik wel vierkante, dus blijkbaar inderdaad gewoon ni goed gezocht...
     
  12. Niet meer actief

    Ja idd die bedoel ik! Ze hadden er nog meer maar niet super veel. En ze liggen niet gewoon bij de andere kleden maar in een ronde box opgestapeld. ( we zochten ons nl rot haha)
     
  13. sofaan

    sofaan Actief lid

    11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
  14. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Hoi Joldeg,
    wij hebben ook een vierkante box en een rechthoekig kleed, maar als je de randjes een klein stukje 'omvouwt', kan het best. Ziet er niet raar uit in ieder geval.
    Zal eens kijken of ik een fotootje kan plaatsen. (we hadden het kleed eerder dan de box en ik vond 't kleed TE leuk om hem niet te gaan gebruiken..)

    groetjes, Amber
     
  15. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Wij hebben een ronde box met afwijkende maat (zelfgemaakte). Daarom ook een zelfgemaakt boxkleed. Een lekker dik kleed gemaakt van een dekbed, en als stof hebben we een jip en janneke dekbedovertrek gebruikt (nieuw op marktplaats), omdat ik de babykamer ook in j&j stijl heb.
    Een orginele box, met een origineel kleed dus, wat erg goed bevalt!
    Ik ben zelf ook totaal niet handig met de naaimachine, maar een lieve vriendin wel!
     
  16. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    Ik ben geslaagd voor een heel leuk en mooi rond boxkleed :D

    Ik heb hem bij Babysuperstore van Asten gehaald in Tilburg. Ze hadden 3 of 4 verschillende. Heb er nu 1 van ecru met klein randje Lime en als plaatje (niet zo groot) staat er een gekleurd girafje op met daarnaast het woord Girafje.....echt super lief! Ben er helemaal blij mee! Is ook een lekker zacht kleed.

    bedankt voor alle tips!

    liefs sylvia
     
  17. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Leuk Sylvia! En ik heb ze gisteren trouwens ook nog gezien in de Babydump, hele leuke kleuren!
     

Deel Deze Pagina