Hey allemaal! ! Ik word bijna tante wil ik een luiertaart maken. Het word een meisje en nu ben Ik op zoek naar luiers maar niet in een groene of blauwe kleur zoals de meeste zijn. Het liefst met roze erin (maar ik denk dat dat niet bestaat.) Of gewoon wit ofzo. En maatje 2 of 3. Wie weet met welk merk ik het meeste in de buurt kom?? Het hoeft niet een duur merk te zijn. Alvast bedankt! !!
Pampers Baby-Dry en Kruidvat zijn groen, dus dat is niet wat je zoekt. Volgens mij is de Pampers Active-Fit paars (weet ik niet zeker), dus dat zou misschien nog een optie kunnen zijn? Eigenlijk maakt de kleur van de luiers niets uit, dat zie je straks toch niet onder de kleertjes. Maar kun je er geen leuke andere (roze) spulletjes bij doen? Denk aan hydrofiele luiers, rompers, knuffeltje, voorleesboekje, speelgoed, etc. Of gebruik roze linten om alles bij elkaar te binden of om het verder mee in te pakken. En ik zou zelf voor maat 3 gaan, dan kan het nog even blijven staan...
Kruitvat maat 1 en 2 zijn wit pas vanaf 3 een kleurtje. Maat 4+ is lila maar dan is de baby wel al ruim 9 kg
Misschien kun je bij het maken van de taart de luiers zo oprollen dat je de kleur niet ziet? Is vaak alleen het randje bovenaan toch? en dan inderdaad andere leuke dingetjes om het roze te maken.
Pampers baby dry is gewoon wit met een licht geel randje. Pampers active fit is paarsig. Ik heb toen een luiertaart gemaakt en de luiers "bedekt" met een hydrofiel doek en een spuugdoekje. (Helemaal bekleed zeg maar) dat zou je ook nog kunnen doen.