Wie doet er mee met NIET voor NOD te testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Leontine135, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine135

Leontine135 Niet meer actief

Zo ik ben het zat met mezelf gek zitten maken met testen voor mijn NOD. Vorige maand allemaal vage positieve testen en uiteindelijk 3 dagen na NOD ongesteld. Dat gaf in eerste instantie zoveel hoop en dacht toen echt zwanger te zijn. Achteraf had ik dit liever niet gedaan. Dus....
    Welke meiden zijn ook aan het wachten om dus NA hun NOD te testen?
    Ik mag nog 7 dagen......:D

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hier hetzelfde, steeds getest toch steeds niks.
    Vind het alleen wel moeilijk aangezien ik mijn officiele NOD niet weet.
    Ben deze ronde wel bezig geweest met ovu testen en tel nu wel mijn luteale fase.
    Twijfel dus enorm of ik vrijdag zal testen.

3. Leontine135

En wanneer was dan je ei? Ik weet het niet precies deze maand (denk 6/7/8 mei ofzo) maar ben eigenlijk nooit langer dan een maand later ongi dus dat hou ik maar aan dit keer.....en ook weinig geklust rond ei dus het zal toch niet raak zijn dit keer denk ik. Dat maakt het wel makkelijker om niet te testen maar des te meer ik richting nod kom......

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Heb lange cyclussen tot nu toe.
    2-3-4 mei had ik een smiley van CB. Zit nu op dag 12.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hmm, ik wou dat ik voor nod kon testen.
    Nou niet echt hoor, maar dat zou betekenen dat mijn eisprong eindelijk geweest is.

Ik heb vorige keer 12 dpo getest. Mijn nod is altijd 11 dpo. Maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb en niet gewacht heb op 4 dagen overtijd. (14 dpo). Nu weet ik namelijk we waar die lange kl*tecyclus vandaan komt. Het heeft dus zijn voor en tegens om later te testen.

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha!

Ik ben helemaal niet van het vroeg testen. Bij mijn vorige zwangerschap ook pas een week later getest. En ben ook niet van plan om nu vroeg te testen. Kan mijzelf best aardig bedwingen om te wachten op ongi/NOD en daarna pas te testen. Houdt een cyclus van 28 dagen aan (hoewel het wel verschilt hoor..) maar daarna test ik pas.

Nu is mijn NOD pas op 30 mei dus eerst deze dagen maar even goed klussen...:D

7. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik ga ook niet meer testen voor nod. Te vaak onnodig getest. Vandaag dag 1 van mijn nieuwe cyclus. Nog 28 te gaan....ik denk er zelfs over in deze ronde niet eens ovulatie testen te gebruiken. Ik kan hem wel zo ongeveer uitrekenen en ik voel mijn eisprong. Deze cyclus ga ik proberen niet met zwanger worden bezig te zijn. Misschien dat dat helpt en krijg ik ook niet meer van dia vage klachten.

8. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Inderdaad je eigen niet meer gek maken, ik ben nu pas in de 2de ronde en hoop natuurlijk niet ongi te worden over een week of twee, maar sowieso zal ik pas testen als ik het niet wordt, anders zou ik helemaal gek worden.

9. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Ik doe ook mee! Heb wel een korte lf van 9 a 10 dagen dus wanneer ik daarop zit mag ik eigenlijk al testen maar wil dit keer langer wachten. Mocht ik toch mijn menstruatie krijgen heb ik geen testen verspild. Heb wel een erg onregelmatige cyclus dus geen idee wanneer ik mijn ei kan verwachten. Hopelijk sneller dan de vorige ronde.... Toen was mijn eisprong dag 32.... Word al chagrijnig als ik eraan denk dat het weer zo lang gaat duren. Heb trouwens nog nooit mijn ei eerder dan dag 23 gehad..... Naja ik temp maar door en doe mijn ovutesten zodat ik er niet naast kan zitten. Ik ben zooo jaloers op al die positieve testen! Gun het iedereen echt, maar mezelf natuurlijk ook. Nou meiden, heeeeel veel succes met het niet testen. Hopelijk mogen er veel op roze!

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zou het ook graag willen, gewoon pas testen na nod, maar beloven vind ik moeilijk, want m'n nieuwsgierigheid wint vaak van m'n geduld maar ik ga het proberen,

Bezig tweede ronde pas, dus nog tijd genoeg, dat wel

Succes allemaal met het niet-testen!:D

X x x

11. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ik twijfel zelf nog een beetje heb nu een LF van 13.
    Heb nooit om mijn LF gelet en weet wel dat 14 het gemiddelde is, maarja wie weet heb ik wel geen 14 en test ik te vroeg.
    Wil wel maandag de huisarts bellen, gaat nu allemaal een beetje te lang door met te lange cyclussen etc.

Dus test maandag sowieso om het uit te sluiten voordat ik bel (en misschien wel zwanger ben), maar heb dan een LF van 17.

12. Leontine135

Zo weer een nieuwe dag om niet te testen! Het gaat me nu eigenlijk wel goed af, heb ook geen testen in huis, jullie?

Fijne hemelvaart allemaal!:)

13. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Heb er nog een van Kruidvat :p

14. Yris

Yris Niet meer actief

Ik doe mee!!!

Ik zal voor nod geen testen in huis halen, want anders kan ik het voor nod testen niet weerstaan :D:D:D
    Vorige keer al liggen turen vanaf 8 dagen na de eisprong, op 9 dpo pas een heel licht streepje te zien.. dan zit je heel de dag streepjes te zoeken ;) nu doe ik het anders, ik wacht braaf en test pas woensdag op mijn nod :p

15. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Op 3 mei had ik een smiley van cb en heb op 2,3 en 4 mei geklust. Ik voelde de steken (ovupijn) op de dag van de positieve ovutest. Nu heb ik gisterenavond getest met cb zonder indicator en deze was negatief. Vanaf wanneer hoor ik te testen?

16. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vmk gehad op 6 april en nog geen ongi gehad.

17. Leontine135

3 mei een smiley wil zeggen 24-48 uur later een ei dus 4 of 5 mei. Dat is testen vanaf 18-19 mei, en gezien dit topic NIET VOOR NOD dus 19 of 20 mei, succes!!
    6 april een vmk, hang helemaal af van je cyclus, heb je een eisprong gemerkt? Zou wel eens tijd worden nu denk ik om ongi te worden tenzij je altijd een hele lange cyclus had....

18. Leontine135

Zie nu pas dat het om dezelfde persoon gaat...tja lastig dan.....maar hou me aan het eerste.:)

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik ga ook een goeie poging doen om niet te testen voor mijn NOD. Ik heb mijn NOD nu op 25 mei. Nog ruim een week wachten dus!

Heb alleen wel 3 testen in huis. 2x 2v5 en 1 cb.

Lukt het jullie wel vaker om niet te testen voor je NOD? Ik merk dat ik het er nu namelijk al moeilijk mee heb. En vl ook! Hij zat vanochtend al aan te dringen op een test, maar ik vond het echt nog veeeel te vroeg.

20. Leontine135

Ha leuk he die vriendjes die meedenken! Ik had deze maand geen ovutesten gebruikt en vroeg: Zal ik ze maar weer bestellen als het dit keer niet raak is? Ja zegt hij, anders duurt het straks nog een jaar haha, kan natuurlijk alsnog maar toch lief! :)

Deel Deze Pagina