5 dagen Barcelona geboekt

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Daphne, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ben net terug uit de stad en heb vijf daagjes Barca geboekt. Jeetje, wist ik veel dat dat zo lang ging duren, ik had alleen nog maar ontbeten en ging bijna van mijn graatje.

Hoe dan ook, we vertrekken de 26ste en komen de 30ste weer terug. Heen vliegen we al om 6.30 uur en terug om 21.30 uur, dus we hebben de volledige dagen benut. Het is 7(!) jaar geleden dat mijn hubbie en ik samen op vakantie zijn geweest en we zijn nog nooit samen in het buitenland geweest, behalve de bioscoop in Antwerpen, maar dat telt niet.

Het was waarschijnlijk niet verstandig, net nu ik mijn baan kwijt ben, maar we moesten er toch even met z'n 2-en tussenuit, nu dat nog kan. We gaan het er gewoon lekker van nemen. We zitten in een hotel direct aan de Ramblas, dus ideaal. Iemand nog tips voor in Barca?

2. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Wij zijn ook in barcelona geweest, in een hotel in een zijstraatje van de ramblas. Wij hebben de citybus gepakt of citytour. Dat is zo'n bus die langs alle bezienswaardigheden rijdt. Je kan uitstappen waar je wil en later weer opstappen. Best een duur kaartje maar het geld wel waard.
    Je krijgt ook koptelefoontjes waarmee je naar uitleg over alle bezienswaardigheden kan luisteren.
    Verder zijn wij naar het nou camp stadion geweest, dat wilde mijn vriend graag maar ik vond het ook heel mooi en indrukwekkend om te zien, hoe groot het is ;)

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het park Guell is erg leuk als je de drukte van de stad even zat bent.

Pim

Deel Deze Pagina