net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door shannon, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shannon

shannon Lid

11 sep 2005
    36
    0
    0
    schiedam
    hallo,
    k weet niet echt waar k dit moet zetten dus vandaar hier fftjes.
    ik ben 4 maanden geleden van een prachtige zoon en heb al een dochter van 5 jaar, nu heb k vandaag 2 positieve zwangerschaps testen.
    ik was echt in totale shock, heb er een beetje schaamte voor en hele gemengde gevoelens eronder,en weet niet hoe me omgeving erop zal reageren als ik t vertel, ben er een beetje angstig onder en weet nie of k wel terug moet gaan naar dezelfde verloskundige, k bedoel ze zien me aankomen net bevallen en dan weer aankomen met een zwangerschap.
    zijn er meer vrouwen die dit hebben en hoe ervaren jullie dit?

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb geen ervaringen voor je...
    wel wil ik zeggen gefeliciteerd dat je zo snel weer zwamger mag raken en weer een wondertke nag krijgen is heel speciaal. andere vk waarom? dit gebeurd wel vaker.. t is al n wonder opzich dat jij zo snel weer zwanger mocht raken!

3. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik snap ni zo goed wrm men dan niet veilig vrijt? maar toch proficiat.

4. darkempress86

27 okt 2009
    95
    1
    8
    Gezondheidszorg
    Friesland

Hallo Shannon,

Ten eerste van harte met de zwangerschap.
    Super leuk voor jullie.
    Ik begrijp dat je met gemengde gevoelens zit.
    Als het jou goed bevallen is bij die verloskundige dan zou ik er gewoon weer heen gaan.
    Zelf was ik na 6 maanden weer in verwachting en had hetzelfde gevoel als wat jij nu hebt.Ik was toen ook heel erg bang voor negatieve reacties en dacht wat zullen de mensen wel niet van me denken.