Pixie's dochtertje heet volgens mij Eva, mijn dochtertje heet Nadine En je had ook in een topic van mij gereageerd Zogelukkig, vandaar de verwarring denk ik!
hoi zogelukkig Brood mag pas vanaf 8 maanden, maar een korstje ga ik wel proberen geven. Ik zit wel te twijfelen over de pap. Mijn dochter heet Eva Nadine is een hele sterke meisje wie hele zw pagina aan denkt
Ohw, excuus... Mijn zoontje eet al een hele boterham hoor; gewoon volkoren, vindt hij heerlijk! Had EVA allergieen dat je brood nog even uit wilt stellen? Maar ga maar eens een broodkorst geven, zie maar wat ze er mee doet! Ik volg een beetje het voedselintroductieschema van kinderdietist Kleintjes (van bv.com) en die stelt bij 6 maanden een korst, bij 7 maanden een boterham. Succes!
oh pardon. je hebt gelijk zogelukkig. Eva mag inderdaad vanaf 7 maanden al brood. ik was zelf nog niet daarmee begonnen omdat ik volg het heel stipt alleen de korstje had ze eerder mogen hebben, maar was nog niet aan toe gekomen.. ze krijgt wel af en toe een liga.die is dan ook zo verdwijnen