Ik heb even een vraagje: ik heb zo'n anderhalf uur na de voeding van Maja een keer gekolfd omdat mijn rechterborst nog vol aanvoelde. Nu heb ik rechts 100 ml gekolfd, het bleef nog wel druppelen daarna maar toen ben ik de andere kant gaan doen en daar kreeg ik toen geen tsr meer dus daar heb ik niks gekolfd. Nu vraag ik me af: -zou ik anderhalf uur na de voeding al weer meer moeten kunnen kolven? -zou het komen doordat ik een enkele kolf heb dat ik dan links niks meer kolf? als ik nl rechts kolf en een tsr krijg, krijg ik die natuurlijk op hetzelfde moment links en als ik op dat moment niet kan kolven gaat dat weer voorbij. En dan nog een vraagje: hoe kun je afgekolfde melk indikken met johannesbroodpitmeel?
Qua hoeveelheid lijkt dat me prima. Dat je links niks kolfde: was dat de borst waar ze het meest uit gedronken had, de laatste voeding? En wat betreft indikken: waarom zou je dat willen doen?
Indikken zou ik willen doen omdat ze toch vrij veel teruggeeft. Het is wel zo dat ik links altijd minder melk heb, dat was al zo bij mijn oudste dochtertje, toen had ik op den duur 2 verschillende borsten. Ik ben wel eens geopereerd links (cyste weggehaald), misschien hebben ze toen wel wat melkkanaaltjes doorgesneden...
Tja, dan vangt je rechterborst dat verschil wel op 100 cc anderhalf uur na een voeding lijkt mij ook dan heel netjes Wat betreft voeding teruggeven: wat is 'vrij veel'?