Zou het dan toch zo zijn? Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amidala, 10 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Ha lieve meiden,

Ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb gisteren net een topic geopend over bloedverlies na mijn ongi! In de vorige ronde was ik wel overtijd na mijn nod 2 keer getest maar negatief, en toen kwam ongi dacht ik? Daar na nog twee keer bloedverlies gehad! Ik dacht dat we in de ronde 5 waren beland! Nu hebben we vanochtend op aanraden van een collega van mijn vriend er nog een testje tegenaan gegooid, zijn vriendin had ook last van bloedverlies tijdens zwangerschap!
    En wat ik niet durfde verwachten er kwam een tweede streep! Terwijl ik anders echt helemaal niks zie! Ik zal de foto in mijn album plaatsen.
    Ik weet echt nmiet wat ik nu moet denken zo maar even nog een andere test halen om straks nog een keer te testen.

Toch vierde ronde dus raak! Pas mijn banner nog niet aan durf het nog niet zo goed, geen idee hoe lang ik nu dan ben? Wat denken jullie?

Kus amidala

2. augustus

augustus Niet meer actief

Ja hoor, duidelijk een streep.

Gefeliciteerd!

3. Niet meer actief

Hee meissie, er staat geen foto in je album. Maar afgaand op je verhaal denk ik dat je ervan uit moet gaan dat je toch echt, serieus helemaal zwanger bent ;) Proficiat!
    Wat de duur van de zwangerschap betreft....misschien was je bij je laatste ongi wel al zwanger? Ik zou zo snel mogelijk voor een echo gaan!

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat is een streep. Van Harte!

Een verloskundige bellen, voor een afspraak en je verhaal neer te leggen, en dan wordt er bij de eerste bepaald hoe ver je bent. Maar ik verwacht inderdaad ronde 4! (Donker bloed is meestal oud bloed en heeft te maken met de innesteling!)

Nogmaals van Harte!

5. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Bedankt voor jullie reactie t'is allemaal zo onwerkelijk.
    Denk dat ik maandag ochtend meteen maar even de huisarts ga bellen!

Ga zo nog maar even een testje halen, hebben jullie een aanrader!

kus amidala

6. augustus

De digitale test van Clear Blue,

maar eehm hij is overduidelijk hoor meid..Geen twijfel mogelijk.. :) :D

7. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Bedankt, ik heb nog 3 van deze thuis liggen doe het morgen nog wel een keer!

kus amidala

8. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ja duidelijk gefeliciteerd :D

9. augustus

Die testen zijn zo leuk voor straks in het album...

En ze nemen wel alle twijfels weg, want het staat er dan echt geschreven...

Succ6 ermee en geniet ervan he..

Heb je trouwens al kwaaltjes?

10. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Ik dacht dat het in ronde 4 raak was had veel last van mijn buik enzo.
    Maar ja twee negatieve testen en daarna bloedverlies dus ik dacht op naar ronde 5! Maar nu blijkt het toch raak! Ik had wel veel honger afgelopen week!

ik ga nu de hond even uit laten even laten bezinken, echt vreemd want ik had er niet meer op gerekend!

kus amidala

11. Niet meer actief

Een fantastische verrassing dan he, meis'?!
    Maak die testen maar lekker op, want die heb je voorlopig toch niet meer nodig ;)

12. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Ga ik ook maar doen dan dringt het misschien ook en beetje door!
    Het is zo onwerkelijk omdat ik net de teleurstelling had verwerkt! En in deze ronde al dat bloedverlies dacht ik het zal deze ronde ook weer op niks uitlopen wat een geluk! :D
    Ronde 4 begon op 1 januari dat betekent toch vanaf daar tellen? Dan ben ik al ± 6 weken of niet? Ik blijf het nog niet geloven zo fijn dat jullie er zijn om het te bevestigen!

kus amidala

13. Niet meer actief

Ik denk dat de kans erg groot is dat je dus inderdaad al 6 weken zwanger bent ja. Een echo gaat je natuurlijk meer vertellen.
    Ongelofelijk hoe alles ineens kan keren he? Van teleurstelling naar blijdschap. Mooi hoor. Dat is het leven. Helaas ook vaak andersom, maar genieten van elk moment, daar draait het om.
    Ik hoop dat je snel echt gelooft dat het werkelijk is en dan gewoon van blijdschap niet meer weet wat je moet doen ;)

14. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Zo te zien een duidelijk streepje, en er zijn zat verhalen van vrouwen die gewoon bloedingen hebben gehad en daardoor de eerste maanden niets door hadden, dus gefeliciteerd. Geniet er van...

15. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Ik ga er zeker van genieten maar af en toe vergeet ik het even. Komt ook omdat ik nu meer met klussen bezig was verwachtte nu eigenlijk geen positieve test natuurlijk! Ik heb ook nog wat verboden dingen gegeten vorig weekend, ik wist niet beter of dat het nog kon! Maar ja zo'n ramp zal dat niet zijn!

Kus amidala

16. Niet meer actief

Geen zorgen over maken meid, wees gerust.
    Nu gewoon op gaan letten met eten, die verboden dingen die je eerder hebt gegeten kunnen geen kwaad hebben gedaan.

Knuffel Indigo

17. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    WAUW, gefeliciteerd meid ik ben heel erg blij voor jullie. Hopelijk kun je het zelf snel bevatten en kun je beginnen met genieten.

Liefs, Bibu !

18. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Meis, wat heerlijk voor je! Enne zou zeggen, ga op zoek naar een andere banner ;)

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nou z'n vaag streepie had ik ook!
    Gefeliciteerd dus...
    Welke dag was je laatste menstruatie?, je echte?, en dan de 1e dag ervan.
    Dan kijk je links hiernaast naar de calculator, en dan vind je ongeveer je datum.Succes, laat nog even wat van je horen ;)

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als je ongeveer 10 januari voor het laatst ongi was (reken 4 wk terug)
    Ben je dus 17 oktober uitgerekend.... ;)

Deel Deze Pagina