Met pijn in mijn hart...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Ozgul, het belangrijkste is dat jij geniet van je kraamweken en vooral van je kleine meid.

    Als de bv alleen maar voor stress, onzekerheid en tranen zorgt lijkt mij de keuze snel gemaakt.

    Ik ben btw ook op precies dezelfde tijd als jij gestopt, om dezelfde redenen (en ben eigenlijk pas gaan genieten toen de bv stress voorbij was)
     
  2. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Je hoeft je niet te verontschuldigen bij ons, je doet waar je zelf achterstaat. Bv hoort ook wel leuk te zijn en niet telkens weer tegenop te kijken. Je leest dat de eerste 2 maanden moeilijk zijn dus de keus is aan jou.

    Ik heb 7 weken volgehouden met telkens weer pijn en tranen in mijn ogen omdat het pijnlijk was en omdat ze gewoon amper wat dronk. Lactatiekundige wezen kijken en ik deed alles goed maar het lag aan mijn dochter. BV moet ook van beide kanten komen.

    Is lactatiekundige al langsgeweest? Je kan ook gaan kolven.
     
  3. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    Je moet je niet verdedigen, dat is niet wat ik vraag. Ik vraag of je de tips uit je eerdere draadje geprobeerd hebt.
    Ik weet wat het is om pijn te hebben ik weet zelfs wat het is om geen pijn te hebben en toch tegen de volgende voeding op te zien.
    Je moet doen wat jezelf goed dunkt daar kan niemand je iets op maken. Maar maak de keuze niet alleen met je gevoel (oiv hormonen) maar ok met je verstand.
     
  4. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik begrijp je volkomen. Ik heb het helaas maar 1 week volgehouden en het ging gewoon niet meer. Sem kon niet goed genoeg happen en daardoor kreeg hij te weinig binnen. Dus was hij gefrustreerd, en ik had ook pijn en zag er heel erg tegenop om hem aan te leggen. Toen heb ik het met kolven geprobeerd, maar meer dan 10 cc per keer kwam er niet uit. Dus toen ben ik maar overgestapt op flesvoeding. En 2 dagen erna had ik enorme last van stuwing. Dacht ik alles gehad te hebben, kreeg ik koorts en had ik opeens 2 balonnen op mijn borstkas. Maar Sem doet het uitstekend op flesvoeding en groeit als kool en is kerngezond. Mijn kind blij en ik blij en daar gaat het uiteindelijk om.
     
  5. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    ik zei ook niet dat hier iemand me een slechte moeder vond.

    Ik zal dan mijn zin maar ff aanpassen aangezien er sommige zijn die zich nogal kunnen ergeren op mijn uitspraak :rolleyes:

    Kv is bijna net zo goed als bv

    Ozgul, doen waar jij jet het beste bij voelt. en je niet schildig voelen
     
  6. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ozgul ik begrijp je heel goed..

    Ik heb denk zelfs langer dan een maand elke keer weer (en dat was denk ik toch zo´n 10 keer op een dag) pijn geleden..zoveel dat ik gillend van het huilen met mijn baby op schoot lag. Ik was ten einde raad.
    Ik heb toch doorgezet..mede ook door financiele redenen. NIet dat we geen flesvoeding zouden kunnen betalen..maar we zouden er wel krapper door gaan zitten en natuurlijk ook omdat borstvoeding gewoon het beste is. Met steun en hulp van mensen van het borstvoedings forum ben ik door gegaan en ging het op een gegevens moment gewoon goed en pijnloos.
    Ik heb nooit meer pijn gevoeld..soms nu als ze me bijt. Ze is nu bijna 11 maanden en ik denk dat ik er over een maandje ofzo mee stop..misschien nog iets langer..

    Ik vertel dit..omdat het einde ervan ook positief kan zijn.

    maar als je je echt gestrest en ongelukkig voelt op deze manier dan is het natuurlijk het beste voor jou en je kindje om over te stappen op andere voeding.
     

Deel Deze Pagina