Met pil gestopt menstruatie blijft uit.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door anne20, 3 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne20

    anne20 Nieuw lid

    3 okt 2005
    3
    0
    0
    hoi allemaal,

    ik ben nieuw hier, en heb gelijk iets waar ik een beetje mee zit
    ik ben 3 augustus met de pil gestopt, en ben 6 augustus ongesteld geworden. daarna dus niet meer...en al test gedaan maar die was negatief. wat raden jullie me aan? alvast bedankt.

    groetjes anne
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wanneer heb je de test gedaan?
    Misschien moet je lichaam nog 'ontpillen'. Heb je de pil lang gebruikt?

    Groetjes, Wendy
     
  3. anne20

    anne20 Nieuw lid

    3 okt 2005
    3
    0
    0
    ik heb de pil 5 jaar gebruikt.
    vorige week maandag voor het laatst getest
    bedankt voor je antwoord

    groetjes
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Na het stoppen van de pil, krijg je vaak na een paar dagen je menstruatie, dat komt doordat de pil je cyclus overneemd.

    Daarna kan het verschillend zijn wanneer je weer ongesteld gaat worden, je lichaam moet idd nog ontpillen, en dat heeft per vrouw verschillend zijn tijd nodig.
    Dat is iets heel erg vervelends maarja je kan daar even niks aan veranderen.

    ik hoop dat het snel komt, dan kunnen jullie er helemaal voor gaan.

    groetjes
     
  5. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Had je voor je de pil nam een regelmatige cyclus?
    Mss dat je lichaam inderdaad nog wat moet ontpillen.
    Maar als ik jou was en tegen het einde van deze maand nog steeds niet ongi geweest ben, zou ik toch eventjes naar de HA gaan hoor. Gewoon voor de zekerheid.
    Ik hoop dat de duiveltjes er vlug aankomen voor je, dat je een overzicht krijgt op je cyclus.
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het kan zelfs tot 6 maanden duren tot je ongesteld word uit jezelf na de pil.

    Er zit niks anders op dan te wachten.

    Groetjes
     
  7. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ben er ook zo een anne,

    Ik ben in juli gestopt met de pil (na 2 jaar slikken) en ik ben ook nog niet ongesteld. Inmiddels dus al 2 maanden overtijd.

    Niks om je zorgen over te maken, het zijn gewoon je hormonen die nog niet op rij zijn.
     
  8. Ik ben in augustus gestopt met de pil en mijn cyclus gaat gewoon door.
    Ik ben ongesteld wanneer het moet.
    Kan het dat mijn lichaam dan juist niet moet ontpillen?
    Of is dat nu bij iedereen anders?
    Ze zeggen als je na het stoppen van de pil je :evil: hebt gehad dan ben je vruchtbaar.
     
  9. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    bij mij is de cyclus ook gewoon doorgegaan na het stoppen met de pil alleen werd de cyclus wel langer +/- 32 dagen. liefs,
     
  10. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Heb je misschien te vroeg getest?
     
  11. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Het kan maanden duren voordat je normale cyclus weer op gang komt dus maak je daar nog maar geen zorgen over.
     
  12. anne20

    anne20 Nieuw lid

    3 okt 2005
    3
    0
    0
    hoi allemaal,

    bedankt voor jullie berichtjes allemaal...
    ik denk dat ik het nog maar even afwacht er is niets aan te doen, en intussen gewoon door klussen ;)

    groetjessssssssssss
     
  13. marittt

    marittt Fanatiek lid

    26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Dit is de topic waar ik op zoek naar was!
    Wachten is dus het enige wat ik kan doen... hoe vervelend dat ook is.
     
  14. manonnieponie

    manonnieponie Nieuw lid

    30 jan 2006
    1
    0
    0
    eeey ik ben hier ook net nieuw, maar ik heb een belangrijke vraag, ik ben 31 december gestopt met de pil, en ik heb ong. een half jaar geslikt,,ben gestopt omdat ik er niet tegen kon, maar daarna dat ik gestopt was werd ik wel geongesteld, maar nu niet meer! en ik weet echt niet wanneer het mis is gegaan! want mijn vriend en ik letten daar heel erg op! ik ben nu een half week te laat! kan het zijn dat ik het deze week word? ik heb wel een vreetbui zoals gewoonlijks maar heb geen krampen ofzo!
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je bent gewoon aan het ontpillen. Is niks ergs mee. De hormonen van de pil moeten je lichaam nog verlaten. Het kan nog wel even duren voor je weer ongi word, maar kan ook snel weer zijn.

    Niet gelijk stressen dat is nergens voor nodig.
     
  16. Mek

    Mek Nieuw lid

    15 dec 2005
    2
    0
    0
    Hoi Anne,

    Ik heb hetzelfde probleem, alleen duurt het bij mij al wat langer. Het enigste wat je kan doen is geduld hebben en hopen dat je cyclus vanzelf weer op gang komt.
    Ik heb vier jaar lang diane35 geslikt en ben daar in januari 2005 mee gestopt. Een paar dagen na het innemen van mijn laatste pil werd ik ongesteld, daarna heeft het vier maanden geduurd, vervolgens weer vier maanden. Toen toch maar even naar de huisarts geweest maar die vond dat ik nog maar iets meer geduld moest hebben. Maar mijn cyclus is nog steeds niet korter geworden.
    Morgen ga ik eindelijk naar de gyneacoloog. Hopelijk gaat het bij jouw wat vlotter.

    Liefs Martine
     
  17. Yael

    Yael Nieuw lid

    5 feb 2006
    1
    0
    0
    Ook ik kamp met dit probleem. Ik ben sinds ik met de pil ben gestopt nog 3 keer ongesteld geweest, maar nu sinds bijna 3 maanden niet meer.
    Van 2 vriendinnen die dit ook hadden of een hele ongerelmatige cyclus kreeg ik het advies om Agnus Castus te gebruiken om de cyclus te reguleren. Het is in capsulevorm of tinctuur verkrijgbaar. Niet zo makkelijk te vinden, maar bij een reformhuis wel te bestellen van bv VSM. Zij zijn beide op deze wijze snel zwanger geraakt. Ik gebruik het nu zelf een paar weken en heb het gevoel dat ik snel ongesteld moet worden.
    Iets wat ik ook heb gelezen is dat je kunt ontgiften met groene klei. Dat helpt je lichaam de opgebouwde resthormonen kwijt te raken. Heb het zelf ene paar weken gedaan en beviel goed (smaakt wel een beetje vreemd)
    Ik hoop dat jullie hier allen wellicht iets aan hebben.
    Succes dames!!

    Yael
     
  18. marittt

    marittt Fanatiek lid

    26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Groene klei? Nooit van gehoord... Waar kan je dat krijgen?
     

Deel Deze Pagina