met pil onregelmatig ongi, zonder pil wel regelmatig.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bemy, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Hallo,

Vraagje: Ben op 't moment 8 maanden gestopt met de pil. En we zijn nu zo'n 4 maanden aan 't klussen. Ik voel precies wanneer ik 'n ei-sprong krijg en de ovulatie testen zijn iedere keer positief. Maar nog steeds niet zwanger!

ik begin me zorgen te maken. ik gebruik de pil al vanaf m'n 14e ben nu 25 maar toen ik 18 was is er bij mij een cyste gesprongen in mijn buik! (is operatief verwijderd) is dit 'n extra reden om bezorgd te zijn ?

tijdens de pil onregelmatig ongi en sinds ik gestopt ben wel regelmatig :)
    zijn er meer mensen die na 't stoppen met de pil ook ineens regelmatig zijn :(:

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

heb geen ervaring met stoppen met de pil (kan er niet tegen) maar dat je nu regelmatig bent lijkt me niet iets om je zorgen over te maken...
    Als die kyste bij je baarmoeder in de buurt zat moeten ze je toen die tijd al verteld hebben dat je evt problemen kunt gaan krijgen met zwanger worden, hebben ze dat niet dan is er waarschijnlijk niets met je baarmoeder etc gebeurd...
    Je bent nog maar 4 maand aan het klussen, geef het de tijd... de meeste stellen doen er tot 12 maanden over om zwanger te worden... als het dan nog niet lukt de dokter eens bellen... nu nog fe lekker klusse zou ik zeggen...
    kijk anders een bij het SMEP topic, iets voor jou?

Liefs

3. Het is echt zo dat je iedere maand ongeveer 15% kans hebt.... het is geluk als je dan 6 gooit en zwanger blijkt te zijn.
    Dat het na 4 maanden nog niet is gelukt is dus echt niet raar of vreemd, hoe moeilijk en vervelend het ook is....

Succes met zwanger worden!

4. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Ik zou me ook nog niet teveel zorgen maken hoor. Als er een reden was om je zorgen te maken hadden ze bij het verwijderen van de cyste wel vermeld dat je rekening zou moeten houden met moeilijker zwanger worden.

En wat betreft de pil. Ik was ook onregelmatig met en heel regelmatig zonder pil, stipt 28 dgn.
    Ik ben juist zwanger door de pil heen.

succes!

5. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Ik wist niet dat je iedere maand maar 15% kans had. ik dacht dat als je je eisprong voelde het eigenlijk niet kon missen. Ik denk dat maar eens ga smep(en) dat lijkt me wel wat. En ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die zonder pil onregelmatig is en met pil regelmatig.

Bedankt.

Deel Deze Pagina