Playa del Ingles, eind juli

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Wijffie75, 8 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    #1 Wijffie75, 8 apr 2016
    Laatst bewerkt: 8 apr 2016
    Hi meiden

Ik ben eindelijk bijna zover om m'n vakantie te boeken, maar blijf twijfelen. Het gaat nu om Hotel IFA Buenaventura boeken? Spanje - D-reizen.nl

Maar ik vraag me af, is dit niet te warm eind juli? Mijn dochters zijn dan 8.5 en bijna 1 jaar.

Heeft iemand ervaring met dit hotel? Of Playa in t algemeen met kleine kinderen?

2. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Playa del ingles lijkt mij erg toeristisch en vooral voor jongeren die op stap willen....

3. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Het zal er rond die tijd inderdaad erg warm zijn.
    Je zal wrsl toch veel tijd in het zwembad of aan het strand doorbrengen?
    Winkelen gaat ook prima, want alle winkelcentras hebben uiteraard airco en de winkels in de winkelstraten zijn 's middags sowieso gesloten (siesta).
    Wij zijn hier voor de geboorte van onze zoon vaker geweest, je ziet er heel veel mensen met babys of kleine kinderen. De hitte is ook beter vol te houden dan hier in NL, heel ander klimaat.
    's Nachts kan het wel lastig worden te slapen met de warmte, een hotelkamer met airco is wel aan te raden, maar dit heeft lang niet elk hotel.
    Dit hotel ken ik niet.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Het zal er lekker warm zijn! En vergeet vooral niet om jezelf en je kindjes goed tegen de veel sterkere zon te beschermen met uv shirtjes en goede zonnenbrandcreme.
    Lijkt me verder prima geschikt. Fijne vakantie!

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Argh ik word een beetje gek van mezelf hoor, ik kan niet beslissen. Ik loop al maanden alle websites af te zoeken en kom steeds bij dezelfde hotels uit. Maar kan die stomme knoop niet doorhakken haha. En tja, er raken steeds meer hotels volgeboekt dus ik moet al steeds meer concessies doen. Op vakantie gaan vind ik geweldig, maar de fase daarvoor, jemig best lastig.

Nu heb ik die hierboven in optie gezet en begin ik alsnog weer te twijfelen. Toch liever Mallorca? Of het vasteland? Ik weet t niet. Stom zeg haha

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Gran canaria is prima maar ik zou playa del Ingles links laten liggen.
    Echt vreselijk schreeuwerig en toeristisch...
    Mallorca is ook leuk ��

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik neig nu ook meer naar Mallorca ipv Playa. Ga die optie dus maar afzeggen. Liefst zou ik richting Costa Brava/Maresme gaan, kunnen we lekker een dagje naar Barcelona. Maar daar zie ik niet t soort parken wat ik zoek of t is te duur of gewoon al vol.
    Nouja, ik zoek maar weer verder...

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
  9. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

In juli is het daar heel warm idd!
    Wij gaan in de mei vakantie naar gran canaria playa del Ingles!!
    Dan is het minder warm!

Deel Deze Pagina