Wat doen jullie?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by palmie37, Oct 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik wil Chloé niet teveel verwennen of elke keer toegeven als ze haar zin niet krijgt maar wat doen jullie als je je kleintje bijv. in de box doet of in het wippertje en ze beginnen gelijk te protesteren en te huilen omdat ze dit niet willen?
    Ik wil wel dat ze zichzelf ook een beetje kan vermaken!
    Ze kan nog niet zitten of kruipen dus als ik iets in het huishouden of iets dergelijks wil doen zal ik haar wel ff in de box of stoeltje moeten zetten maar af en toe vind ze dat zo niet leuk en dat laat ze merken ook, hoe doen jullie dit en hoe ga je daarmee om.
    Gelijk weer pakken of.......

2. adi

adi Niet meer actief

Met 8 maanden kun je haar het beste gewoon op een kleed op haar buik leggen om even alleen te 'pruttelen' en daar te spelen/ rollen/ ontdekken enz.
    Dat is denk ik op deze leeftijd veel uitdagender dan een (kleine) box of een wipstoeltje. En veel beter voor de ontwikkeling.

Hier waren ze op de grond toen sneller tevreden dan in de box.

Toegeven of niet: Ik probeer het kindje even aan de gang te helpen met een speeltje en dan even zelf laten pruttelen.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb ook niet zo veel tips. De mijne kruipt al deze week 8maand en wil toch ook niet atlijd op de grond of box. Brullen vaak en nu staat ze zelfs in de box.

maar als ik echt iets moet doen dan wacht ze maar heel even,. En nu kruipt ze achter mijn aan ach ja.

Wilde verder tikken maar krijg bezoek;)

4. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Dat was ik vergeten erbij te zetten!
    Ze ligt vaak op een kleed op de grond, maar zodra ze op haar buik draaid duurt het niet lang of het is huilen geblazen, ze heeft zich tot nu toe 3 keer weer teruggedraait maar nog niet 1 keer op het speelkleed, gemakzucht ik weet het niet maar op haar buik is ze het al snel zat;)

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier zette ik af en toe als ik echt wat moest doen even babytv aan, was ze even een kwartiertje zoet.

Deed wonderen.

En inderdaad lekker op de grond op een kleedje.
    Ze zal het vanzeld doorkrijgen het omrollen,en dan wil ze niet anders meer

6. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Hahaha ik hoop het, dan zal ze het hopelijk iets langer volhouden.
    Het gekke is dat elke keer als ze op haar buik draaid huilen gaat en ik haar weer terugdraai ze direct WEER op haar buik draait;)

Share This Page