Wie nog meer goedkope vakantie.s aan het zoeken.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door knap, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Hoi hoi.

Wie vind het leuk om met mij het internet af te stuimen voor low budget vakantie.s. Ongeveer het mag niet meer kosten dan rond de 150 euro in totaal.

Ben zelf ook al op zoek maar vind nog net niet wat ik zoek. Wel in Nederland graag. Vertrek vrijdag of volgende week maandag. Midweekje of weekendje.

Of iemand die iets geboekt heeft en echt niet kan en mij blij wil maken met de boeking.:):):)

O ja geen camping. Heb geen tent en toebehoren anders had ik dat gedaan haha:)

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    je hebt ooks stacaravans kijk s op vakantieveiling

3. knap

knap Niet meer actief

Ben al druk bezig er mee maar ze bieden zo belachelijk hoog:(

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Valt redelijk mee..ik zit daar nu ook op en er gaan weekendjes weg voor niet meer dan 150.
    Er wordt momenteel zelfs een midweek aangeboden die ik net voor 165 weg zag gaan.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie'

6. knap

knap Niet meer actief

Ja maar je moet de extra kosten er bij berekenen en dan kom je nog aan de 250 a 300 uit.:)

Ben nu aan het rekenen en berekenen wat het ongeveer totaal zou kosten en wat ik zo zo kunnen bieden. Ik ga en blijf nu bieden tussen de 100 en 150 euro exclusief dan maar. Iets boven me buget maar. We nemen al het eten mee. En besten gewoon niks extra.s op z.n park. Ja een ijsje of iets voor de kinderen vooral daarna de rust en even de ruimte op het park van het thuis weg zijn. Dat is me ook heel wat waard.

Dus ik ga met goede moed verder en vandaag boek ik iets:);)

7. knap

knap Niet meer actief

Het is gelukt. Ga aanstaande maandag een midweekje weg totaal kosten. 220 inclusief dekbed benodigheden ect.:D

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina