Met schrik naar mn schoonouders gaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb een quinny zap gehad, een andere met 3 wielen en nu ook een duowagen met 3 wielen en herken het eigenlijk niet.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heb voor in de auto een zapp... maar nog nooit gehad dat hij bijna over de kop ging.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zal je 1 tip geven; als je je buggy verkocht hebt, ga niet weer in de fout door een driewieler te kopen.

Ons werd 3 jaar geleden bij het kopen van de kinderwagencombi ook al gewaarschuwd dat 4 wielers veel stabieler zijn en driewielers juist vaak dit soort "kwaaltjes" hebben.

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik verkocht ook mijn kinderwagen maar zei meteen tegen mijn vader dat ik voor het geld een andere kocht
    geen probleem lijkt me

5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.604
    1.062
    113
    Hier
    welk merk heb jij dan. wij hebben een easy walker met 3 wielen en ook nooit problemen

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Zuchttttttttttt dit meen je niet.
    Gewoon een simpele vraag en er zijn weer meiden die zo nodig moeten zeuren

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik had een koelstra, ook met 3 wielen. Heerlijke wagen, maar had het zelfde probleem als jij. Hoop dat je schoonouders het begrijpen en het niet erg vinden als je een nieuwe koopt :)

8. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik heb ditzelfde 'probleem' gehad. Wij hebben ook een wandelwagen gekregen van mijn schoonouders. Zelf uitgezocht maar uiteindelijk toch niet wat we zochten. Jammer hoor, maar we hadden toen nog geen idee waar we op moesten letten (ik was toen zwanger van mijn oudste). Ik heb het eerlijk gezegd, mijn schoonouders begrepen het helemaal en ze vonden het geen probleem. Nu hebben wij er ook een goed bedrag voor gehad waarvan we een mooie nieuwe wagen aan konden schaffen.

Nog één kleine tip, weet niet wat voor wagen je hebt, maar bij mijn oude wagen kon je het voorste wiel vergrendelen, zodat die altijd recht blijft staan.

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dat was de reden dat ik toen voor een vierwieler gegaan ben, ik merkte het in de winkel al. Ik liep toen ook nog eens met een kruk, dus minder evenwicht. Ik begrijp dus wat je bedoelt.

Hopelijk heb je het gewoon durven te vertellen vanavond, want dit lijkt me geen buikpijn waard!

10. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Even een kleine update. Ik kom zojuist van bij mn schoonouders. Daar met knikkende knieen vertelt wat ik er van vond. Mn schoonmoeder kon zich gelukkig vinden in het verhaal. Er ook bij vertelt dat dit niet de enige reden was. Wij hebben een quinny speedi, voordien wist ik dat het zitje niet naar je toe kon draaien. Ik dacht dat ik dit niet zo erg zou vinden. Maar ik vind het wel fijner,zeker als ze juist uit de 'bak' zijn dat ze naar je toe kunnen kijken. Daarnaast vind ik hem erg lomp ding. Zeker nu ik gezien heb hoe klein mn vrienin haar wagen kan krijgen dan hebben wij echt een giga ding.
    De reactie van mn schoonouders was dat wij maar moesten weten wat we ermee wilden doen. Tenslotte rijden wij er meer mee dan zij.
    Dus voor ons geen drie wieler mee. Al vind ik het wel stoer staan. Ik wil nu echt bekijken en testen. Iets wat we met de vorige wandelwagen niet gedaan hebben. Ik ben echt blij dat ik het vertelt heb,vind het eerlijk gezegt wat ondankbaar overkamen van mij. Maar smaken en meningen kunnen veranderen.

Daarnaast ben ik blij dat er nog meiden zijn die mijn probleem herkennen. Mn man zn reactie was vandaag nog dat het wel erg logisch is met een drie wieler,je evenwicht ligt nu eenmaal anders. En als je dan nog een vrouw hebt die eens hard aan die wandelwagen durft te duwen....

11. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    fijn dat je schoonouders goed reageerden.
    wij hebben hier ook 2 3 wielers, een quinny zapp, en een niet heel bekend merk, dit is een jogger en hij is juist geweldig, enige nadeel, nu mijn dochter te groot is(dagjes uit nog erg handig) klikt ze soms het voorwiel vast met haar voet.
    maar deze in de winkel wel uit getest, dat vond ik wel belangrijk, voelen en lopen, zeker omdat mijn man nogal groot is

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Maar je verkoopt hem omdat je het voor jezelf niet veilig vind er mee te rijden..... Waarom is het voor een ander wel veilig dan?

13. misa

misa Niet meer actief

He wat flauw..

Ik snap wat je bedoeld: dat vind ik het grote nadeel van driewielers. Die kunnen gewoon makkelijker kantelen. Helemaal als je wat wilder doet. ;) Maar het feit dat niet iedereen er last van heeft is, maakt ook dat het niet voor iedereen een probleem hoeft te zijn. En dat ie dus ook niet kapot is.

Fijn dat ze trouwens goed gereageerd hebben. Mijn idee: als je band met ze zo goed is,dan moet zoiets het ook niet kapot kunnen maken toch? ;)

Welke ga je nu kopen? Hier een mura 4: geweldige wagen!

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat moet een ander toch voor zichzelf weten... Stapels mensen willen er graag eentje hebben... Nou dat kan.
    E dan kan zij een kinderwagen kopen waar ze blijer mee is en het is niet alsof ze een stukke wagen verkoopt ofzo.. Hij is alleen niet zo stabiel als vantevoren gehoopt.

Jeetje.. Wat een gedoe.

15. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Laten we voorop stellen dat niet iedereen zo bruut is als ik. We hebben de bugabo op het oog. Nu nog even proefrijden.

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Omdat zij er niet mee om kan gaan, betekent niet dat niemand ermee om kan gaan of wel dan. Er zijn ook mensen die het liefst zo'n kinderwagen willen.

17. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Meis als ik je een tip mag geven voor een redelijk betaalbare wagen die erg stabiel is, makkelijk en fijn rijdt en niet hobbelt waardoor je kleine er rustig in ligt, ga eens kijken naar de Mutsy 4rider (wij hebben single spoke). Prachtige wagen, rijdt heerlijk, goed en makkelijk de stoepen op en af zonder dat de kleine het ooit merkt. Top wagen!

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wat jij zegt dus, jeetje dat ding is toch niet kapot!
    Laat ts hem lekker verkopen. Niks mis mee.

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Fijn dat je so goed reageerde, snap wel dat je het vervelend vond om te zeggen wij hebben ook een wandelwagen gekregen van mijn ouders maar die hebben we ook ingeruild voor een ander. Ik heb okk een 3wieler gehad van phil&teds, ma vond het erg onhandig ding, ik moest heel veel kracht zetten om hem niet om te laten kantelen als ik van een hoger stoepje moest, verder reed hij prima ma zo'n driewieler is snel uit zijn evenwicht. Hier nu dus ook een 4wieler. Succes met het uitzoeken van een nieuwe wagen.

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bugaboo is idd een ideale wagen!

En die driewielers zijn krengen. M'n neefje wou er in klimmen om te gaan zitten en dat ding sloeg bijna over de kop. Gelukkig kon m'n schoonmoeder m nog net vasthouden.

Enige wat ik niet snap is waarom je zo bang bent voor je schoonouders om dit te zeggen . Jeetje, t komt over alsof je zeven kleuren......

Deel Deze Pagina