Met schrik naar mn schoonouders gaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat ze goed reageerden.
    Ga lekker proefrijden, je hoeft niet in 1 dag te beslissen.

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Jij zegt het en ik dacht het!

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik begrijp niets van de reacties van mensen hier over dat ze moet melden bij verkopen wat er mis is met dat ding...

Er is helemaal niets mis mee, daar staan kinderwagens met drie wielen om bekend. Ik kan het me ook goed voorstellen dat zoiets kan gebeuren en daarom heb ik zelf destijds geen kinderwagen met drie wielen gekocht.

Het is gewoon vermoeiend om door dit topic te lezen als steeds dezelfde reactie komt (die dan ook nog nergens op slaat).

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier nog iemand die niet met een 3 wieler om kan gaan hoor!! Ik vind het ook vreselijke wagens om mee te rijden en heb er ook altijd ruzie mee met die krengen! ;) hier altijd een mutsy transporter gereden!! Heeeeerlijk!!!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, hier ook een Speedi, maar zie het absoluut niet als probleem en vind de wagen erg fijn rijden. Hij is ook niet onstabiel vind ik en Lisa kan er prima in klimmen, wagen blijft gewoon staan. Maar goed, fijn dat je schoonouders het goed vinden als je 'm verkoopt, vind ik ook wel logisch eigenlijk.

6. pizza78

pizza78 Actief lid

19 jun 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik herken het probleem met 3 wielen van kinderen waar ik op gepast heb. Ik had maar 1 eis voor me eigen kinderwagen en dat was dat ie 4 wielen had.heb toevallig een aanbieding van mutsy gescoord met gratis maxi cosi dus zo een 3 in 1 en vind het tien keer beter als een quinny en koste nog is de helft goedkoper (das niet heel belangrijk maar wel mooi meegenomen)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik reageerde al voordat ze het uitlegde;)

Maar goed ik herken het probleem zelf niet. Maar fijn dat de schoonouders goed reageerden.

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik heb gewoon mijn kinderwagen en kinderkamertje verkocht zonder te overleggen met ouders of schoonouders :D

Nooit gedacht dat ik me daar schuldig over zou moeten voelen!! hahaha..Oeps!

9. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Gelukkig viel het allemaal mee!

Ik ben juist dol op mijn 3-wieler, voornamelijk omdat ik er veel makkelijker stoepjes mee op en af kan (het voorste wiel zit verder naar voren, waardoor er minder gewicht op leunt en ik hem niet zelf hoef te kantelen om een stoepje op te komen).

Tip voor 4-wieler: Mutsy 4-rider, niet al te duur, zitje kan naar je toe, prima wagen!

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Denk dat die verwarring is ontstaan omdat ts in haar eerste bericht haar probleem omschrijft als Blokeren.

Blokeren is voor mij dus het spontaan op slot springen van een wiel tijdens het lopen waardoor je dus over de kop drijgt te slaan. Een probleem die ik als koper graag zou willen weten van te voren.

Het blijkt echter dat ts bedoelt dat, als ze heeft stil gestaan en weer verder wil lopen het voorste wiel niet recht staat waardoor de wagen niet meteen rechtdoor rolt (maar meer zijwaarts) terwijl zij zich al wel rechtdoor beweegt. Heel onhandig en iets wat ik nog wel eens ondervind met winkelkarretjes (ja ook ik ben een LEO - Lomp En Onbenullig)

Ts fijn dat je schoonouders het goed oppikten

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha idd dat dacht ik dus ook???;);)
    in die folders wordt niet voor niks aangeraden om er eerst zelf mee te lopen in de winkels....
    vandaar al die verschillende wagens!

Hier ook eentje met 3 wielen en heb dat ook wel eens , alleen voor ons geen ergenis.

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Fijn dat je schoonouders goed reageerden!
    moeten jullie idd zelf weten , maar kan me voorstellen dat
    het moeilijk was om te vertellen!

enne succes en veel plezier met het vinden van een nieuwe!

Enne ik zou gelijk ff op mn strepen in de winkel gaan staan hoor!
    dat ze daar 3 wielers durven te verkopen!!!!!!!!!!!!!! pffff zouden ze toch op zn minst bij moeten zeggen dat ie over de kop kan gaan zeg!
    ;)

Deel Deze Pagina