HOE verbrand je ZOVEEL mogelijk calorieen in zo KORT mogelijke tijd??

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
  2. me83

me83 Niet meer actief

interval trainen is heel goed daarvoor! en zover ik weet ook wat het meeste verbrand aan calorieen..

erg zwaar maar zeker de moeite waard!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik doe interval, ik train 3 en soms 4 keer per week een uur waarvan 40 minuten interval. Dit doe ik op de loopband, ik loop de eerste 5 minuten even warm, daarna een minuut lopen op 5 km per uur, en dan inene 2 minuten keihard sprinten op 13 km/u, daarna weer minuut lopen op 5 km/u etc etc

Ik ben na 40 minuten helemaal kapot, maar je merkt echt dat je conditie als een idioot omhoog gaat, na 40 minuten heb ik vaak tussen de 450 en 500 calorieen verbrand

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Netjes hoor! Al vraag ik me af of ik nog zou kunnen lopen de volgende dag.

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Touwtje springen?!

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    je man mee naar boven nemen en even helemaal uit elkaar trekken....

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dit dus..:D

8. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh moeilijk....qua seks heb ik het eens uitgerekend via een site en dat verbrand bar weinig ;)

BBB ook niet zoveel. RPM/spinning wel een calorie of 600 per 45 min.
    Maar ik zelf zweer echt bij bodypump! daarmee gaat het echt als een trein, zeker als je af wilt vallen en strakker wilt worden. Ik vind de combinatie RPM, bodypump en cxworx de fijnste combi, cx is een workout van 30 min. voor de buik, billen, rug, benen, echt hardcore :)

Ik geloof wel dat interval training goed verbrand maar wat ik heb geleerd is dat het (cardio) vnl. de glucose verbrand en je echt lang moet trainen dus geen 30 min. ofzo voordat het vet aanspreekt. Pump train je met gewichten, veel herhalingen en wordt je dus slanker en strakker van. Verbrand zo'n 5 a 600 calorieen per uur en daarna gaat de vetverbranding nog lang door, wat dus nog meer oplevert! en ikzelf ben er nu 23 kilo mee afgevallen in bijna een half jaar en ik eet goed, en snoep soms ook gewoon. Ik weet natuurlijk niet wat je doel is, je kunt je daar echt goed mee laten voorlichten in de sportschool. Op jouw specifieke doel kunnen ze een heel schema uitschrijven ;)

9. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Krachttraining! Als je meer spiermassa hebt, verbrand je in rust al meer. Over de hele week genomen verbrand je dan veel meer dan met intervaltraining alleen.

10. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    schoonmaken!!

11. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

IK zou LEKKER gaan ZUMBA dansen.

IS leuk EN nog GEZOND :D

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi,

wat het snelste gaat , geen idee.

maar ik sluit me aan bij het antwoord krachttraining!!!
    niet alleen cardio gaan doen maar juist kracht!!

joyce

13. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik ben erg lui, maar wil wel een beetje sporten.
    Meestal doe ik dit, en het werkt echt wel.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

sorry beetje flauw maar toen ik de titel las, dacht ik dat ik dit plaatje erna zou zien :):D

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Idd krachttraining ook niet vergeten daarmee blijf je naar het sportrn ook verbranden...

16. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik me niet vergis, verbrand je met Zumba inderdaad het hoogste aantal calorieën per minuut. En leuk is het zeker ook, was net begonnen toen ik zwanger werd, ook onmiddellijk gestopt omdat ik nu eenmaal erg ziek er van ben, maar ga zeker weer beginnen na de bevalling. :)

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

Mijn zus is Zumba instructrice en zij zegt ook dat je juist door Zumba je buikspieren gaat ontwikkelen en zo (snel) een platte buik krijgt. Ik moet zeggen wij komen niet uit een slanke familie maar het is haar echt af te zien hoe goed haar figuur nu is

18. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die is wel erg grappig ja...:D

19. Bri

Bri Niet meer actief

Hoe hoger je hartslag, hoe meer calorieën je verbrandt, eenvoudig gezegd. Nadeel is dat je een extreem hoge hartslag niet lang volhoudt.

Als het over een langere periode gaat: werk aan je spiermassa. Hoe meer spieren je hebt, hoe meer energie je lichaam gaat verbruiken, zelfs in rust.

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    stevig robbertje bedgymnastiek! :D

Deel Deze Pagina