Pendelen, Tarot en horoscooptrekkingen... wat denk jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Pendelen, Tarot en horoscooptrekkingen... wat vindt jij ervan?

1. Ik geloof er absoluut in!

2. Ik geloof er niet in!

3. Ik vind het leuk/grappig

4. Ik vind het eng!

5. Het mag niet!

6. Geen mening...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zelf hou ik me best veel bezig met pendelen, Tarot en horoscooptrekkingen en ik geloof er ook in...

Maar de meningen verschillen er nogal over...

Op dit forum wordt er ook wel aan gedaan... en ik ben dan benieuwd naar jullie meningen...

Geloof je er bijvoorbeeld in? of juist niet? Of vindt je het eng of niet mogen? Of vindt je het gewoon leuk of grappig?

Ik ben ontzettend benieuwd naar wat eruit gaat komen...

En een gezonde discussie zou best leuk zijn ;)

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind het op de eerste plaats leuk en grappig. En als mensen het echt goed kunnen geloof ik er ook in.

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik denk ook zeker dat je daarvoor wel moet oppassen of mensen het goed kunnen ja of nee... Hoe uitgebreider het gebeurt en hoe meer informatie je krijgt hoe betrouwbaarder...Openheid is belangrijk vind ik.... dus hoe meer informatie je krijgt en hoe meer details hoe betrouwbaarder denk ik...

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb er altijd stevig in geloofd .....maar afgelopen maand had ik 3 pendels dat ik zwanger zou raken en het is niet gebeurt.......niet dat ik me er aan vast hield of zo ....het viel in ieder geval tegen .....

L.sybje

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Sybje... dat kan ik me best voorstellen.. Zeker als het er 3 zijn die hetzelfde pendelen... dan heb je toch zoiets van... Moet toch waar zijn dan...
    En dan is het even een domper dat het niet uitkomt...

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wishgirl , ja baalde echt maar ik had echt zoiets van 3 pendels nou dat moet wel goed komen ......nee dus .....
    nou ja niks aan te doen ...
    nu heb ik voor december en januari een pendel staan maar vertrouw ik ook niet meer zo ...... :(

L.sybje

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kan ik me heeel goed voorstellen dat je het niet meer zo geloofd...

Ik heb voor mezelf de kaarten gelegd en die zeiden poging 7 (dat zou december zijn... deze maand dus)...

Ik was heeeelemaal ingesteld op dat ik met puregon 100 zou beginnen en toen heb ik gevaagd of ze mij wilden pendelen... toen kwam er heel veel maart... april enzo uit...

Heb ik zelf een pendel gekocht... en zelf pendelde ik mei 08...
    Toen heb ik gevraagd of het verstandig was om met puregon 100 te beginnen en de pendel zei duidelijk: nee
    Bij de vraag of ik bij 75 moest blijven: Ja
    Of ik dan in december zwanger zou worden: Ja
    Daarna heeft iemand die voor de tijd voor mij gependeld heeft nog eens voor me gependeld en toen kwam zei ook op deze maand zwanger..

De tarotkaarten die ik zelf gelegd heb, vertelden me ook dat ik niet in het oude patroon moest vallen... Vroeger was ik heeeel snel geneigd om meer te willen... iets wat niet werkte na een aantal keren: dan maar over naar een ander middel of meer eenheden... De kaarten zeiden het dus ook... Poging 7 raak mits ik niet meer in de oude gewoonte zou vallen...
    En ik wou naar 100... en dat was niet goed denk ik...

Ik ben dus heeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oh dat klinkt wel spannend wishgirl ......

hoop voor je dat het raak is !

L.sybje

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja best wel he?

Nou als ik morgenvroeg groen licht krijg om weer op te starten geef ik aan dat ik toch 75 eenheden wil hebben.... ipv 100...

want ik heb de pendel nl. ook gevraagd of ik morgen groen licht ga krijgen... en hij zei Ja ;)

10. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ik geloof in de God en wat Hij uitgesproken heeft .Aan die beloofte hou ik mij vast.Een heel boek aan belofte,s en zegeningen meer heb ik dan ook niet nodig ;)

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik geloof in hetzelfde... maar dat boek vertelt me niet of ik zwanger zal worden of niet ;)

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Bij mij heeft dat boek wel verteld dat ik binnen een jaar een kind zou krijgen wat dus uitkomt.
    Ik zat tv te kijken kreeg een ineens een bijbel tekst en daar stond het in. :)
    Ik had het vertrouwen erin en zie ben zwanger

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    En elke keer een droom over dat de vrouw van abraham een zoon zou krijgen en zij lachte ms ken je de film wel.

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee de film ken ik niet... en ik heb ook nog niet gehad dat het boek me vertelt heeft dat ik zwanger zou worden ;)

Wel fijn dat jij het wel gehad hebt... ik hoop dat het ook echt uitkomt!

15. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik sta er vrij nuchter tegenover. Ik zie het pendelen als iets leuks, maar ik zou er niet teveel op vertrouwen, zeker niet als een onbekende voor je pendelt. Horoscopen, vind ik erg lastig en tarot ook, ik heb af en toe het idee dat het wel erg algemeen is. Dus iedereen wel zou kunnen overkomen/ervaren wat de legging of horoscoop zegt. Maar nu moet ik eerlijk zeggen: met tarot heb ik weinig ervaring dus als iemand wel een juiste ''voorspelling'' heeft gehad, vind ik dat natuurlijk fijn voor die persoon. Het afkeuren doe ik iig zeker niet!

Flientje

16. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Dat is vertrouwen op God hebben wat HIj zegt komt Hij ook na .

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Daarom zei ik ook... Bij Tarot bijvoorbeeld moet de legging wel heeeeeeel uitgebreid zijn anders zou iedereen kunnen leggen...
    Ikzelf leg dus ook, maar ik doe het heeeeeeeel uitgebreid... Ik vertel alles wat ik zie... in detail...

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat ben ik met je eens RM, maar God heeft het mij nog niet vertelt... ;)

19. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Over welk boek gaat het nou? De bijbel? Of neem ik het stukje hierboven gewoon te letterlijk? :oops:

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ga er vanuit dat de Bijbel bedoeld wordt ja... anders heb ik het ook verkeerd begrepen ;)

Deel Deze Pagina