Hallo meiden, Nu 27 weken onderweg merk ik dat die kleine steeds meer bepaald hoe ik zit of slaap. Regelmatig zit het rechts onderin mijn buik met ? Lekker te rommellen. Kan dan slecht zitten en auto rijden is ook lastig. Lijkt wel alsof het dan een beetje klem zit. Dat zal niet zo zijn, maar zo voelt het wel. Ook in bed geeft het heel duidelijk aan wat het wel en niet prettig vind. Met mijn lijf moet ik regelmatig van houding veranderen, maar op mijn linkerzij wordt ik zo gek "gekieteld" kan het echt geen andere naam geven, dat ik dan niet kan slapen. Had eigenlijk nog niet verwacht dat het nu al zo goed weet wat het wil. Herkennen jullie dit? En weet iemend hoe het gekietel kan? De vingertje zijn echt nog niet sterk genoeg zou je zeggen Groetjes Eva
Ja ik herken het wel. Niet dat ik een duidelijk antwoordt heb hoor Maar mijn uk ligt al vanaf week 20 hetzelfde, draait zelden, en nu niet meer natuurlijk. Maar ik merk dat ik tegen gewicht geef, ik denk dat ik dadelijk al de kleine eruit is echt wel scheef zit en sta en loop. T went overigens wel.... (bij mij)
ja ik mocht van de eerste ook alleen op mijn linker zij slapen. Deed ik dat niet ging ze schoppen en duwen tot ik me omdraaide en dan was het goed.
haha, ja ze geven wel aan hoor wat ze wel en niet willen hoor. had ik ook bij mn vorige zwangerschappen. dat gekietel herken ik idd. dat waren bij mij toen wel de handjes waar ze druk mee was. toen ze geboren was, was ze ook heel druk steeds met dr armen en handjes, grappig!