Even een noodkreet vanaf hier. Ik heb voor een familielid een inrichting voor de woonkamer nodig. Ik heb kringloopwinkels en marktplaats afgezocht maar tevergeefs. Omgeving Den Haag, hoop dat iemand hier me kan helpen. Niet geschoten is altijd mis
Wat zijn dan wel niet de eisen als er niets op MP en kringloop te vinden zijn. Zijn daar helemaal geen meubels te koop ineens??
Nou je zou denken dat diegene hoge eisen heeft, maar of ik zoek niet goed of mensen vragen belachelijk hoge prijzen. Het budget ligt rond de 200 voor een bank salontafeltje en eethoek. En daar mogen best wat gebruikerssporen op zitten. Of is dit toch echt onmogelijk?
zelfs deze grote hoekbank is gratis Marktplaats.nl - gratis per direct op te halen bruine hoekbank karlstad ikea - Banken | Bankstellen
Marktplaats.nl - TWEE BANKEN VANDAAG/ZONDAG GRATIS AFHALEN 2 en 2,5 zitS - Banken | Bankstellen dit kan je toch ook zelf? genoeg gratis...dus budget niet nodig
Gewoon bank in de regio en dan keek ik de lijst met advertenties even door. Dit waren alleen de eerste twee pagina's!
salontafels zijn rond de 10 a 20 euro makkelijk te vinden (veel keus zelfs. zal nog even voor een eethoek kijken
Het ligt er natuurlijk ook maar net aan of je vervoer hebt om spullen op te halen en zo ja, hoe ver je bereid bent om te reizen, anders kan je inprincipe de hele huisinrichting gratis krijgen. Gewoon intikken wat je zoekt, dus bank of salontafel enzovoorts, postcode intikken, maximale afstand selecteren en dan zoek. Heeft ie alles gezocht, kan je ook laten sorteren op prijs of locatie, net wat je wilt. Dan komen de eventuele gratis dingen in je buurt automatisch bovenaan te staan (als je op prijs sorteert). Succes!
Vervoer is geen probleem, we hebben een busje geregeld. Het is alleen wel handig als dit een beetje allemaal in de buurt kan worden opgehaald voor alles. Dus rond de 15 km vanaf Den Haag ongeveer.
Gratis salontafel (op te halen voor een kratje bier): Marktplaats.nl - Salontafel bruin hout - Tafels | Salontafels