Wel of geen piek gehad?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Bekijk bijlage 507681

Wat denken jullie? Heb ik nou mijn piek gehad of niet? Heb geen knaltest gehad. Ik test zowiezo nog een paar dagen door maar viel me op dat het tweede streepje weer lichter wordt.

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie nog geen positieve test dus nee,nog geen piek gehad.
    Een ovulatietest hoeft,itt wat veel vrouwen denken,en wat dus een misvatting is,niet op te lopen.Hij kan vaker op en aflopen voor je een knaller hebt,of een knaller uit het niets...alles kan.Gewoon doortesten,dan vind je je piek wel.

3. Nog anoniem

Ja normaal heb ik ook echt een knaller daarom twijfelde ik nu. Ik test zeker nog een paar dagen door. Volgens mijn banner heb ik de eisprong pas over 2 dagen. Voel nu ook nog geen "ei" wat ik normaal wel voel. Misschien nu een keer in de andere eierstok waardoor ik niks voel.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Niet op je banner letten. Dat gaat uit van een gemiddelde. Er is geen enkele banner welke specifiek in je lichaam kan kijken. Andersom luistert je lichaam ook echt niet naar wat een banner aangeeft!

Gewoon doorgaan met de ovulatietesten. Vele malen betrouwbaarder dan een banner.

En het is vaak niet je ei zelf wat je voelt. In verreweg de meeste gevallen is het de laatste groeispurt van je follikels wat je voelt waarna na een paar dagen je eisprong pas plaatsvindt waar je veelal niksnoppesnada van voelt.

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Maar hoe zit dat nou met je piek. Die kan je toch ook missen als je bijvoorbeeld elke dag in de ochtend test en hij savonds is? Want ik heb ook geen piek gevonden, hij was net zoals bij die van jou 2 dagen best donker, maar niet positief. Kan het dan zijn dat ik hem in de avond misschien gehad heb?

6. Nog anoniem

Het kan inderdaad zijn dat je je piek mist, daarom heb ik gisteren 2 keer getest omdat hij sochtends donkerder was dan de dag ervoor, maar s'avonds was hij dus lichter en vanochtend nog lichter dus denk dat ik de piek heb gemist of hij moet nog komen. Daarom test ik nog een paar dagen door. De follikel voel ik eigenlijk altijd rechts en nu voel ik rechts niks dus kan zijn dat hij deze keer links zit

7. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Irritant he?! Nou heb ik een redelijk stabiele cyclus dus ik heb ovu testen niet perse nodig, ik had het nu een keertje gedaan omdat het me wel leuk leek om mijn ei te vinden.

8. Nog anoniem

Had dus inderdaad mijn piek nog niet gehad. Vanochtend was daar eindelijk die knaller!!!

9. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    😁 en nu maar afwachten ....

10. Nog anoniem

Inderdaad, we zitten weer op het wachtbankje. Hopelijk over 2 weken weer zo'n knaller

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Succes;)

12. Nog anoniem

Deel Deze Pagina