ik zit met een dilemma. deze avond komt sint in de sportvereniging van mijn zoon van zes. Nu is sint vandaag ook al op school geweest, én morgen komt hij op het werk, én we hebben het huis van de sint (met sint erin ) bezocht deze week ... Ik vind het allemaal wat veel worden en ben bang dat het allemal "gewoon" gaat worden, overal sint en piet, overal snoep krijgen en zingen ... de magie gaat er zo toch uit, is dat geen risico vinden jullie? mijn zoon, weet niet dat het deze avond sinterklaas is in de vereniging, ik vraag me nu af wat ik best doe. toch laten gaan of niet? het is ook nog eens erg laat (20-21 uur). Ik ben er zelf dus niet voor te vinden maar wil ook niet dat mijn zoon buiten spel wordt gezet
Ik zou niet gaan en lekker even een rustig avondje thuis blijven want morgen is weer een drukke dag zo te lezen. En je zoon komt vast niks te kort
ik zou het ook niet doen, het kan ook allemaal teveel worden en net wat je zegt dan word het 'normaal' dat ze dit en dat krijgen ... gewoon lekker eefe rust.
Ik zou niet gaan. Vorig jaar hebben we het wel gedaan namelijk en onze kinderen waren echt een week van slag door alle drukte. Nu doen we het dus rustiger aan. Vandaag op het werk gehad, morgen thuis en maandag op school. Dat is meer dan genoeg. De clubjes slaan we dus over.
Ik had zelf gewoon gegaan mits het niet zo laat had geweest. Of ze nu 3 of 4x in de week Sinterklaas zien daar zie ik het verschil niet zo in Maar de tijd had ervoor gezorgd dat ik had gedacht toch maar niet, helemaal met nog drukke Sint-dagen voor de boeg
Ik zou niet zo laat met mijn kind naar een dergelijk evenement gaan. Lekker thuisblijven vanavond en de andere keren wel gaan.