Ik ben aan het uitzoeken hoe ik dat straks ga doen met de kleine in een autostoeltje. Gebruiken jullie dan een voetenzak (gevoerd met fleece)? En gebruik je dit dan eigenlijk als jas voor de kleine of doe je hem dan ook nog een jas aan? Hoe moet ik dit voor mij zien? En hoelang gebruik je eigenlijk zo'n voetenzak? Mijn baby wordt eind feb/ begin maart verwacht.
Wij hebben de voetenzak van koeka en ben hier super blij mee! Ik gebruik hem ipv een jasje en heb hem ook wel eens in de kinderwagen bak liggen als het echt koud is. Gebruik hem bij N (10 maanden) nog!
Hier ook de voetenzak van Koeka. Hij is nog niet in gebruik, maar ik kan me voorstellen dat het heerlijk warm is voor als ons kleintje volgende maand wordt geboren. Ik doe natuurlijk nog wel een vestje aan (winterjassen schijnt niet heel handig te zijn)
Wij hebben ook een koeka voetenzak met teddy voering. Is wel wat prijzig maar de beste koop tot nu toe! Ook hier geen jasje nodig wel als het erg koud is een vestje.
Ik heb de Wallaboo voetenzak en zal mijn zoontje een vestje van Z8 aandoen, een muts en een sjaaltje. Jas is erg stug bij zo'n kleintje, ook het aandoen is niet echt handig. In de auto kun je de zak open ritsen en heeft hij t nog lekker warm met wat hij aan heeft. Als je buiten geen vestje aan zou doen, dan komt de wind makkelijk bij de kleintje, de bovenkant is vrij open, dus zou wel een vestje aandoen.
wij hadden de voetenzak van maxi cosie zelf. ideaal ding vonden wij. lekker warm en goed aan te trekken en dicht te ritsen. wij deden de kleine nog wel een vestje aan en evt muts op in de winter. in de wandelwagen hadden wij een zak van wallaboo, ook super fijn en lekker zacht!
ik mis de voetenzak eigenlijk niet, heb een wat dikke wikkeldoek die is warm. En dan een wollen jasje of vestje en evt muts in de winter, is vaak warm genoeg want ze liggen toch wel snel erg warm zo geborgen in de maxicosi .
ik heb nooit een jas aan gedaan in de mc. dat is namelijk niet veilig. dan kunnen de riempjes niet strak genoeg. ik had liever een lodger wrapper of shelter (niet als draagdoek gebruikt ) in de mc.
Hier standaard een vestje aan, maar die hebben ze binnen ook altijd aan haha. Maar dus inderdaad geen jasje omdat dat niet veilig is.