voetenzak voor autostoeltje newborn

Discussion in 'De babyuitzet' started by josephinevh, Oct 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,316
    0
    0
    Ik ben aan het uitzoeken hoe ik dat straks ga doen met de kleine in een autostoeltje. Gebruiken jullie dan een voetenzak (gevoerd met fleece)?
    En gebruik je dit dan eigenlijk als jas voor de kleine of doe je hem dan ook nog een jas aan? Hoe moet ik dit voor mij zien? En hoelang gebruik je eigenlijk zo'n voetenzak? Mijn baby wordt eind feb/ begin maart verwacht.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de voetenzak van koeka en ben hier super blij mee! Ik gebruik hem ipv een jasje en heb hem ook wel eens in de kinderwagen bak liggen als het echt koud is. Gebruik hem bij N (10 maanden) nog!

3. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

Sep 29, 2012
    477
    235
    43
    Hier ook de voetenzak van Koeka. Hij is nog niet in gebruik, maar ik kan me voorstellen dat het heerlijk warm is voor als ons kleintje volgende maand wordt geboren. Ik doe natuurlijk nog wel een vestje aan (winterjassen schijnt niet heel handig te zijn)

4. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Wij hebben ook een koeka voetenzak met teddy voering.
    Is wel wat prijzig maar de beste koop tot nu toe!
    Ook hier geen jasje nodig wel als het erg koud is een vestje.

5. Babedreamer

Babedreamer Actief lid

Mar 3, 2014
    117
    0
    16
    Zorg
    Twente
    Ik heb de Wallaboo voetenzak en zal mijn zoontje een vestje van Z8 aandoen, een muts en een sjaaltje.
    Jas is erg stug bij zo'n kleintje, ook het aandoen is niet echt handig.
    In de auto kun je de zak open ritsen en heeft hij t nog lekker warm met wat hij aan heeft.

Als je buiten geen vestje aan zou doen, dan komt de wind makkelijk bij de kleintje, de bovenkant is vrij open, dus zou wel een vestje aandoen.

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    wij hadden de voetenzak van maxi cosie zelf. ideaal ding vonden wij. lekker warm en goed aan te trekken en dicht te ritsen.
    wij deden de kleine nog wel een vestje aan en evt muts op in de winter.
    in de wandelwagen hadden wij een zak van wallaboo, ook super fijn en lekker zacht!

7. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,036
    303
    83
    ik mis de voetenzak eigenlijk niet, heb een wat dikke wikkeldoek die is warm. En dan een wollen jasje of vestje en evt muts in de winter, is vaak warm genoeg want ze liggen toch wel snel erg warm zo geborgen in de maxicosi .

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    ik heb nooit een jas aan gedaan in de mc. dat is namelijk niet veilig. dan kunnen de riempjes niet strak genoeg.
    ik had liever een lodger wrapper of shelter (niet als draagdoek gebruikt:) ) in de mc.

9. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik gebruikte een voetenzak van Wallaboo en een lekker dik vest van Noppies.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier standaard een vestje aan, maar die hebben ze binnen ook altijd aan haha. Maar dus inderdaad geen jasje omdat dat niet veilig is.

Share This Page