Kan niet slapen!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fairy Tale, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn wekker gaat morgen om kwart over zes en ik kan niet slapen. Mijn man is verkouden en ligt zo te piepen dat het wel lijkt of ik naast een mondharmonica lig!!!

Ben nu op de bank gaan liggen maar de deken die daar lag ligt nu bij zoonlief in zijn kast... Ook geen optie dus. Heb echt ff zin om keihard te vloeken!! K#!zooi!!!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Welkom to the club... Slaap al maanden niet... Volgens mij zitten we al op een jaar..
    Zit te wachten tot pijn beetje weg trekt... Lig nu als een stijve plank in bed... Kan me maar niet ontspannen..

Mannen zijn ook niet fit.. Beide verkouden zo nu en dan huild j... Andere man is nog beneden die zal zo wel komen..

Hoop niet dat hij net als afgelopen nacht een uur gaat lopen hoesten die 3 uurtjes van afgelopen nacht waren toch echt te weinig..
    Heb al maatregelingen getroffen door pot hoestdrank op zijn nachtkastje te zetten en een glas water voor droge keel....

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik hoop natuurlijk dat je beetje kunt slapen

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoop dat je nog een beetje slaapt!

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik kan ook nooit vroeg slapen! zo irritant! ookal ben ik doodmoe ik kom toch niet in slaap

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Tot nu toe nog geen slaap idd maar ik lig hier op de bank wel heerlijk rustig. :D

Kleine man is idd ook erg verkouden en die ligt ook de hele nacht te hoesten.

Morgen alleen wel uit voorzorg ff deken regelen. ;)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook alweer vanaf 5 uur wakker.
    Heb nog steeds last van de wintertijd, ook al is die al ruim een maand geleden in gegaan...mijn biologische klok is er nog steeds niet aan gewend.

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ben alweer een halfuur op. Zoonlief heeft in de tussentijd nog twee keer gehuild omdat ie zo moet hoesten. Ben helemaal brak. Heb zo'n hekel aan dit soort dagen! :(

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh had ik dat geweten had ik vannacht met jullie mee gekletst. Hier ook een nacht op de bank doorgebracht. Zoon is aan het hoesten en wordt daar steeds wakker van, die heeft dus op mijn plek in bed gelegen. Dochterlief haar dagen beginnen meestal rond vier uur, dus heb zo'n kleine drie uur slaap gehad, pffff....Moe nu, haha

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Haha ik had ook met jullie mee kunnen praten.. rond half 12 naar bed gegaan, 5 uur ging de wekker weer maar echt elk half uur gezien...
    En dan ligt manlief ongeveer als beenklem om je heen en te snurken haha

Deel Deze Pagina