Even ter inspiratie ! Even vermelden de leeftijd en of het een meisje of jongetje is!!! En evt prijs !!!
Carmen en Devin krijgen niet veel, we hebben al veel speelgoed dus.. misschien een boekje of puzzeltje van ons. Opa en oma gaan wel verwennen. Daarvan krijgen ze sowieso van die stoffen fauteuiltjes. En Justin krijgt van ons een garage en wat klein spul (avi lees boekjes etc).
voor mn dochter van 18 maanden nu, - 4 houten puzzels - houten trein met blokken - ringen toren hout - boekjes - sokjes, - oven wanten voor bij dr keukentje wat ze met kerst krijgt Dat was het geloof ik wat opa's en oma's gaan geven geen idee.
Hier krijgt meneer een trainingspotje van cars Ugg boo En ik denk nog wat kleertjes Hij krijgt een hoop speelgoed van schoonouders en een portable dvd speler met dvd (ehh hij is nog geen 15 maanden?!) Maargoed, had gezegd niet veel speelgoed want dat heeft hij al zoveel, toch doen ze dat :S Van mijn ouders praktische dingen, ook een slee en zo (het is een jongen, dan 16 maanden) Ugg boo 70,- Cars trainingspotje 35,-
Dochter 1,5 jaar - FP Little People Reuzenrad - Poef van Lilliputiens Zoon 3 jaar - Houten parkeergarage - weet ik nog niet... Schoenkadootjes: - autootjes - waskrijtjes - tolletje - brio rails - haarspeldjes - maillot Hier wordt op zaterdag en woensdag de schoen gezet en dan de ene keer een kadootje en de andere keer alleen lekkers / mandarijn etc. Wij vieren ook nog kerst
Ik heb al best wel wat voor esmée.. zingend thee servies Dvd's (baby tv) soort pianotje waar ze echt muziek mee kan maken. Winnie the pooh boekje met geluid huisje waar ze blokken in kan doen voor de rest wachten we eerst haar verjaardag af..
hier krijgen ze veel te veel, maar ik houd ervan! jongen 4 jaar: - doos vol hotwheels banen(marktplaats gescoord voor weinig) - Finn van cars - schooltas, wekker en zaklampje van Cars - cars lego doosje - pyama cars - Meisje 20 maanden: - mooie pop - little people huis (marktplaats) - tas van dora met haarborstelsetje - pyama - en ws nog zo een goedkoop opklap poppenbuggy van de action. en dan krijgen ze ook nog genoeg van de opa's en oma's... lego en duplo.
Hier een picknickmandje/vormenstoof van fisher price + boekjes + dvd's. Meer weet ik eigenlijk niet. Ben dus ook benieuwd wat andere geven, misschien zie ik nog iets leuks. oh ja mijn dochter is nu ruim 7 maanden
Ik heb nog niks gekocht, maar wel al een lijstje gemaakt: bambino loco boekje verkeerskleed smartmax special racers gitaar van vtech spel: knappe koppen lego duplo brandweerwagen Schoenkado's: potjes klei disney dvd autootjes En dan hebben we in januari nog zijn verjaardag... dan krijgt hij denk ik deze:
Hier ook al aardig wat gekocht: Zoontje van bijna 3 - 3 treintjes van Thomas de trein - Thomas de trein baan - Memory van hoe kan het anders Thomas de trein - Vrachtwagen met auto's - knutsel en kleur spullen Voor mn nichtje van bijna 3 - Barby met keuken - Dora stickers - Dokters koffer Totale kosten circa 75 euro Heb veel in de aanbieding gekocht
Hier al veel te veel speelgoed, dus samen met al hulpsinterklazen het IKEA houten keukentje met acc gekocht. Voor een meisje van dan 2,5 jaar.
Wij weten het nog niet helemaal, maar we hebben al Jongen, ruim 3: - bilibo + bilibo gamebox - dvd buurman en buurman Meisje ruim 1: - bilibo - babyborn pop
wij hebben tot nu toe voor de oudste (ruim 3) : k3 jurkje (5,99 voor lidmaatschap ncrv) berenhuis met beren en inrichting (van mij van vroeger - heeft ze nog nooit gezien) 2 uitbreidingen trein (ikea: 7,99 + 5,99 geloof ik) komt nog bij: stickers (hema/action/zeeman) echo microfoon (3,99 ofzo) ze krijgt ook nog kadootjes waarschijnlijk van 3 broers/zussen en dan nog van opa/oma , oma , grootoma 1 , grootoma 2 . Dus ik vind het genoeg
Dochter, Fischer price thee servies, v tech liedjes boek, bad speeltje wat met zuignappen aan de muur kan.
Dit hebben we tot nu toe hier op de zolder staan, - Ganzenbord. - Monopoly Junior. - Okkie Octopus. - Potloden en stiften (komen altijd van pas) - Knutselpapier/vouwblaadjes/lijm/scharen. - Pinypon poppetjes. - Magische voeding babyborn (voor Ruben gezien hij die heeeel graag wil). - Pony Pinkie Pie (voor Malou). - Annabell slapende babypop (voor Benthe). Verder heb ik nog geen idee wat we willen, ben een beetje inspiratie loos terwijl ik het eigenlijk ook wel goed vind zo, misschien lopen we nog tegen een kleinigheidje aan maar zien we wel. Liefs Hanneke.
Voor onze dochter die in januari 2 wordt; Van ons Zo'n electrische auto waar ze in kan (met afstandsbediening) 180 Houten treinbaan met treintjes etc. 29 Dvd het zandkasteel 4 Pop Toto van het zandkasteel 19 Een paar dekbedhoezen die ik zelf ga maken Van oom en tante Duplo grote dierentuin Wat andere kleine speelgoedjes Van opa en oma Stoel voor babyborn (babyborn heeft ze al) Serviesje van Hello Kitty Een of andere pratende pop met accesoires (die blijft denk ik bij opa en oma zodat ze daar ook een leuke pop heeft) Kleertjes voor babyborn (volgens mij ging ze die breien) En nog wat spulletjes (ze heeft het verteld, maar ben het ondertussen weer vergeten.. Ook zijn ze wekelijks in de stad te vinden, en alles wat ze tegen komen nemen ze mee, dus ze zijn er vast nog niet). Andere oma Houten slee met rugleuning Waarschijnlijk nog snoepjes oid van Hello Kitty Kleding Andere opa Geen idee nog, maar die pakt ook altijd flink uit. Werk man Kassa met scanner (mochten zelf uitzoeken tot max 25 euro uit het Intertoys boek). Al met al een grote verwennerij!
Voor Sinterklaas krijgt Joris hier (tot nu toe dan al gekocht); - Strijkkralen (10 euro) - Spel sports voor de xbox kinect (50 euro) - Uitbreidingset houten treinbaan ikea (9 euro) - Vrachtauto van hot wheels (10 euro) - Schoenkadootjes heb ik al 2 doosjes van de lego (6 euro p.st) - En op 4 december zit 's ochtends theaterkaartjes van de sinterklaasshow in zijn schoen (48 euro voor 3 kaartjes) Joris is 4,5 jaar. En van de opa's en oma's krijgt hij alleen een kleinigheidje in zijn schoen. Sinterklaas is nooit echt gevierd in mijn familie. Kerst daarentegen word altijd heel uitbundig gevierd...
Uhm ik heb nog niet veel baby alive 34.99(nog halen) Pannen 9.99 (ikea) Bakset 8,99 (ikea) groente / fruit / toetjes 7,99 per stuk (ikea) Barbie 15 (nog halen) baby born maxi cosi (nog halen) winnie the pooh duplo 14(????) auto duplo 11(?????) Trein 8,99 (ikea) treintjes 2,99 (ikea) barbie 15 (nog halen) barbie auto 35 (nog halen) baby born fiets (nog halen) baby born fiets kleren (nog halen) baby born maxi cosi (nog halen) Grote little tikes vrachtwagen 20 Boerderij (ikea) 19.99 Auto's (ikea) 7,99 toet toet auto's 7,99 per stuk Auto stuur (nog halen) cars duplo (20) auto little tikes 5.99 (Kruitvat) loop auto big Toysxl.nl | Big Bobby Car Limited Edition, Big | Fietsen & Groot rijdend speelgoed toen de kleine net geboren geboren was voor 18 euro bij kruitvat. ik ga zelf een keukentje maken
Hier voor de jongste een ikea keukentje en keukenspulletjes en voor de oudste weten we het nog niet moet ik zeggen.