Hoi vroeg me af wie er ook niet echt misselijk zijn, heb wel last van veel moeheid,en mijn humeur is soms niet te genieten,en mijn boobs doen wel wat zeer,maar misselijk ben ik nog niet ehct geweest,niet dat dat ook moet,maar was benieuwd wie er nog meer niet misselijk zijn hihihih
Ben het wel erg geweest, misselijk, maar is bij mij met 13 weken ongeveer weer weggegaan. Meid, wees blij dat jij niet misselijk bent, tis niet echt een pretje vind ik...
hoi hoi ik ben helemaaaal niet misselijk geweest wel moe maar misselijk nog niet 1 keer pfffffff ben ik wel blij om groetjes nathalie
Ik ben ook nog niet misselijk geweest, met vorige zwangerschap ook niet, soms een wat weeige gevoel maar nooit echt misselijk.
hoi hoi ik heb die dip precies elke dag om 1 uur smiddags wel lekker want ik kan altijd even een uurtje liggen voor de kinderen uit school komen en destiney valt meestal ook rond die tijd even in slaap dus voor mij wel ideaal groetjes nathalie
ja dat is idd heerlijk he,hier kan ik zo af en toe s'middags ook nog ff pitten hihih dus dat is ook lekker
Ik heb eigenlijk nog nergens last van, af en toe een beetje van mijn rug, misschien komt het nog. heb me nl al 3 keer getest en staat dat ik toch echt zwanger ben. gr's Daantje
ik heb er gelukkig ook niet zo heel erg last van, alleen als ik een heel lege maag heb, maar niet met spugen enzo dat had ik twee weken geleden 1 keertje maar toen had ik ook migraine.... verder heb ik af en toe stemmings wisselingen en moe ben ik ook wel maar niet extreem ofzo. wel heel erg zere borsten keihard en voelen als een mega blauwe plek ze groeien ook de pan uit over het algemeen heb ik totaal niet te klagen!
ja hier ook alleen als ik een lege maag heb,als ik smorgens niet zou eten dan word ik wel beroerd,maar ja ik eet altijd smorgens haha
Ik moet ook zeggen dat ik tot nu toe ook niet misselijk ben..welles even heel lichtjes dat gevoel maar dan eet ik wat en het is weer over..
ik had dat op t begin ook niet pas met 6 wkn begon het en dan smorgens nergens last van maar echt savonds kan dan gewoon niet eten voel me dan zo beroerd