Hallo, Geen idee of ik een oproep hier mag doen (Als het niet mag, mijn excuses), maar ik ben ten einde raad. Ik ben opzoek naar een gastouder voor mijn dochtertje. Het gaat om woensdag, donderdag en vrijdag. Wie kan mij helpen? Groetjes Rojin
waarschijnlijk erg voor de hand liggend...maar waarom benader je geen gastouderbureaus in Den Haag dan?? Die kunnen je vast verder helpen
Ik heb met verschillende gastouderbureaus contact gehad. Ze hebben allen helaas geen gastouder met dezelfde religie als ons. 2 gastouderbureaus wel, o.a een islamitische gastouderbureau, maar deze zijn tot 1 sept gesloten ivm vakantie. Vandaar mijn oproep hier
En tijdelijk even een niet islamitische tot er plek is bij wel een islamitische? Als het zo'n spoed heeft kan het even niet anders denk ik.
Ja klopt, dat zou ook een optie zijn... Vind het zo moeilijk, om een geschikte gastouder te vinden... Al twee keer het kinderdagverblijf afgezegd bij het contract tekenen omdat ik mij er uiteindelijk niet prettig bij voelde. Het gaat toch om je kind.... En nu zit ik nog zonder opvang, terwijl ik over twee weken opvang nodig heb
Kijk in de omliggende plaatsen Zoetermeer Rijswijk Delft. En anders een gastouder zonder( speciale ) achter grond een kans geven. De meesten zullen echt je wensen wel respecteren. Plus je kindje integreert in de maatschappij van verschillende achter gronden. Even gelijk er bij vertellen dat ik het totaal niet op een rottige manier bedoeld. Anders krijgen we daar straks nog een probleem over
Bedankt voor de reacties. Ik had niet verwacht dat het zo moeilijk is.... Ik wil mijn dochter niet zomaar ergens achter laten, op de twee kdv klikte het niet, het voelde niet prettig. Waardoor ik het nog moeilijker vind. Er zijn zo veel kdv's, welke is goed? Gastouder, een aantal goede gastouders gevonden, maar niet geregistreerd En nu dringt de tijd, en ik ben ten einde raad! Een gastouder die geen moslima is kan, maar uit ervaring heb ik gemerkt dat het soms moeilijk is om elkaar te begrijpen qua normen en waarde. Maar mischien komt dat omdat ik de juiste nog niet heb gevonden.. Kijken buiten den haag is lastig ivm brengen en halen (vervoer). Een gastouder dichtbij is handiger. Wie heeft tips? Of kent een goede gastouder of kdv?
Ook niet rottig bedoeld hoor, maar er zijn ook heel veel gastouders met een Christelijke achtergrond waar ouders ook de voorkeur aan geven. Dan begin je toch ook niet over het integratie verhaal?
Ik denk dat je toch een andere go een kans moet geven..mijn gastouder is moslima en wij zijn protestant. Ik heb het eerste gesprek gevraagd waar we rekening mee moesten houden en dat is altijd goed gegaan.. Is ook leuk, om zo te kunnen leren over een andere religie en andere gewoontes.
Ik woon trouwens te ver bij je uit de buurt ts, anders had ik je best uit de brand willen helpen tot je een juiste gastouder gevonden had.
Ik werk zelf op een kdv en moet zeggen dat er eigenlijk geen problemen zijn met verschillende culturen.
Daar zou ik ook het zelfde tegen zeggen. Het spijt me verder maar als er niet veel ander optie.s zijn is het misschien handiger om even een soepeler beleid te volgen. Als andere optie.s ook niet kunnen. Lief van je dat jij je aanbood trouwens.
ja sorry Knap maar vind het een beetje onzin haha. Ook zat kinderen die altijd bij hun opa en oma zitten, die hoeven toch ook niet te integreren.
Snap je wel hoor en misschien had ik het woordje integreren niet moeten gebruiken maar het woordje soepeler opstellen. Had denk leuker geklonken.
Ik kan me schoonmoeder wel vragen voor je.. Ze past ook op mijn dochter op en op de 2 zoontjes van haar eigen dochter.. Voor hoeveel weken heb je het nodig? Laat het maar weten..