even mijn hart luchten

Discussie in 'De lounge' gestart door oudjaarsvlinder, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Sommige weten dit al van uit andere topics, maar wil toch even mijn hart nog luchten. Ik ben al een poos op zoek naar vast werk, maar dit wil niet echt lukken. Ik werk wel als oproeper en maak daar een aantal uur mee. Net voor de vakantie kreeg mijn vriend te horen dat hij ontslagen wordt in september. Geen leuk nieuws dus en hij wordt net na onze bruiloft ontslagen. De reden dat hij ontslagen was die ze hem gaven was ivm. met economische crisis. Nu komt hij na de vakantie weer op zijn werk zijn er twee nieuwe werknemers aangenomen en zijn er allemaal nieuwe machines gekocht. Ik vind dit dus echt heel gemeen, zeggen ontslagen door crisis maar dan wel nieuwe materialen en personeel aanschaffen :(

Dit zat mij al heel hoog, komt er ook nog is een hoge rekening binnen van de belasting. Ik wist gewoon even niet meer wat ik moest doen. Met de belasting heb ik inmiddels een betalingsregeling geregeld.

Dit maar even achter mij laten en nu maar gaan richten op onze bruiloft :D

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Kan hij zijn ontslag niet aanvechten? ?

Of is het geen ontslag, maar wordt zijn contract niet verlengd? Is hoe dan ook zwaar ... natuurlijk!
    Sterkte!

3. oudjaarsvlinder

zijn contract wordt niet verlengd, hij zou een vast contract moeten krijgen. Maar ondertussen wilt hij er ook niet meer werken als het zo moet.

4. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Misschien zijn die andere werknemers goedkoper??
    Wel een lullig iets voor je vriend om daar na je vakantie zo achter te komen.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Vraag me af of hij wel ontslagen mocht worden...

Want als het echt economische redenen heeft dan moet hij dat ook aanvragen...

Maar daarna 2 mensen aannemen....ik vraag het me af

6. jessy77

jessy77 VIP lid