parkeren in leiden centrum

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Is er iemand bekend in leiden centrum?
    Ik wil vrijdag naar de haarlemmerstraat. Waar kan ik dan het best dichtbij parkeren?
    Laatste keer dat ik er was volgde ik de P borden centrum en moest ik uiteindelijk een fors stuk lopen ;)

2. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ah leuk. Je kunt beste achter belastingkantoor parkeren. Is gratis. En ook een parkeerplek betaald. Of bij de molen lange gracht.

3. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    De parkeergarage bij de Hoogvliet aan de Garenmarkt, en anders op de Garenmarkt zelf. Parkeergarages Albert Heijn en Digros zijn ook goed te doen. Er is een groot parkeerterrein bij de Haagweg, daar rijden busjes vandaan naar het centrum, goedkoop alternatief!

4. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ga je lang trouwens? Anders parkeren bij de digros en loop je zo tussendoor haarlemmerstraat op.

5. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Wij parkeerden vaak bij de molen op de Lange Gracht. Voordeel van de parkeergarage (Digros/Albert Heijn) is wel dat je je parkeermeter niet in de gaten hoeft te houden, want de parkeerwachten zijn erg fanatiek in Leiden!

6. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik woon dichtbij het centrum... Ik zou inderdaad de hoogvliet proberen, dat is nog het meest dichtbij. Of de albert heijn, kan ook. Digros is weer een stukje verder.

Ga je in 't weekend? Dan zou ik wel vroeg gaan. Kans dat het vol loopt is groot namelijk en echt parkeren in het centrum is 's middags in 't weekend heel vaak onmogelijk. Bomvol.

Succes!

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ja ga een dagje shoppen met vriendinnen dus dat zal wel de nodige uurtjes duren :)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    we gaan vrijdag en willen rond elf uur in leiden zijn

9. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Gezellig! Veel plezier vrijdag

10. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden

Hmm oke. Dan zou ik echt de hoogvliet doen. Is maar zo'n 100 meter naar het begin van de breestraat. :) En op de breestraat heb je ook leuke winkeltjes enzo. En vanaf daar is de haarlemmerstraat ook echt heel dichtbij. We hebben er zelf ook wel eens geparkeerd om naar de stad te kunnen.

Maar goed Albert Heijn kan dus ook... Dan steek je over en sta je op t einde van de haarlemmerstraat.

Veel plezier!

11. julyray

julyray Actief lid

4 feb 2011
    108
    0
    0
    NULL
    dichtbij de zee
    Ik zet de auto altijd in de parkeergarage van het LUMC. Altijd plek!
    Je loopt het station door, stukje rechtdoor, brug over en je loopt zo het begin van de haarlemmerstraat in.
    En geen gedoe met parkeermeters, gewoon kaartje trekken als je de parkeergarage inrijd, en je hoef de stad niet door te rijden.

12. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Wel een stuk langer lopen :p volgens mij wou ze dat niet haha.
    En bij de AH en Hoogvliet heb je ook geen gedoe met parkeermeters hoor. :)

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    maar die van het LUMC is wel het goedkoops. Die van de digros is na 2 uur parkeren reteduur. enneh ik zou gewoon met de trein gaan of met de bus. Dan stap je op de breestraat uit en sta je binnen een minuut op de haarlemerstraat.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    OV is geen optie.
    Duur parkeren maakt me niet zoveel uit, geef genoeg uit op een shopdag dus dat kan er ook nog wel bij.
    Ik wil niet tever parkeren zodat ik tussendoor eventueel terug kan naar de auto om wat tassen te droppen

15. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Dan zou ik de Albert Heijn doen. :) Nogmaals, je steekt over en je staat op de haarlemmerstraat! ;)

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ga ik doen, en dan hou ik de hoogvliet als "reserve" in mijn gedachten :D

Deel Deze Pagina