Is er iemand bekend in leiden centrum? Ik wil vrijdag naar de haarlemmerstraat. Waar kan ik dan het best dichtbij parkeren? Laatste keer dat ik er was volgde ik de P borden centrum en moest ik uiteindelijk een fors stuk lopen
Ah leuk. Je kunt beste achter belastingkantoor parkeren. Is gratis. En ook een parkeerplek betaald. Of bij de molen lange gracht.
De parkeergarage bij de Hoogvliet aan de Garenmarkt, en anders op de Garenmarkt zelf. Parkeergarages Albert Heijn en Digros zijn ook goed te doen. Er is een groot parkeerterrein bij de Haagweg, daar rijden busjes vandaan naar het centrum, goedkoop alternatief!
Wij parkeerden vaak bij de molen op de Lange Gracht. Voordeel van de parkeergarage (Digros/Albert Heijn) is wel dat je je parkeermeter niet in de gaten hoeft te houden, want de parkeerwachten zijn erg fanatiek in Leiden!
Ik woon dichtbij het centrum... Ik zou inderdaad de hoogvliet proberen, dat is nog het meest dichtbij. Of de albert heijn, kan ook. Digros is weer een stukje verder. Ga je in 't weekend? Dan zou ik wel vroeg gaan. Kans dat het vol loopt is groot namelijk en echt parkeren in het centrum is 's middags in 't weekend heel vaak onmogelijk. Bomvol. Succes!
Hmm oke. Dan zou ik echt de hoogvliet doen. Is maar zo'n 100 meter naar het begin van de breestraat. En op de breestraat heb je ook leuke winkeltjes enzo. En vanaf daar is de haarlemmerstraat ook echt heel dichtbij. We hebben er zelf ook wel eens geparkeerd om naar de stad te kunnen. Maar goed Albert Heijn kan dus ook... Dan steek je over en sta je op t einde van de haarlemmerstraat. Veel plezier!
Ik zet de auto altijd in de parkeergarage van het LUMC. Altijd plek! Je loopt het station door, stukje rechtdoor, brug over en je loopt zo het begin van de haarlemmerstraat in. En geen gedoe met parkeermeters, gewoon kaartje trekken als je de parkeergarage inrijd, en je hoef de stad niet door te rijden.
Wel een stuk langer lopen volgens mij wou ze dat niet haha. En bij de AH en Hoogvliet heb je ook geen gedoe met parkeermeters hoor.
maar die van het LUMC is wel het goedkoops. Die van de digros is na 2 uur parkeren reteduur. enneh ik zou gewoon met de trein gaan of met de bus. Dan stap je op de breestraat uit en sta je binnen een minuut op de haarlemerstraat.
OV is geen optie. Duur parkeren maakt me niet zoveel uit, geef genoeg uit op een shopdag dus dat kan er ook nog wel bij. Ik wil niet tever parkeren zodat ik tussendoor eventueel terug kan naar de auto om wat tassen te droppen