de titel zegt het al. Waar kun je leuke jurkjes kopen of bestellen. Heb wel eens bij h&m besteld maar die vallen bij mij als jute zakken om mijn lijf. Heb nu bij bonprix een leuk jurkje besteld maar bleek achteraf 7 dagen verzendtijd op te zitten . Heb het jurkje voor zaterdag nodig voor een feestje en wil er wel leuk uit zien. Het wordt behoorlijk warm binnen dus wil mijn jurkjes met col en lange mouwen niet aan doen.. het liefst ook niet duurder dan 35 euro want mijn budget is nagenoeg op . Of heeft iemand misschien nog een leuk jurkje in de kast hangen waar je niets meer mee doet?
kijk eens op jensmode.nl, De leukste en goedkoopste trendy damesmode, supersnel thuisbezorgd Die heeft hele leuke jurkjes/tuniekjes en is heel goedkoop!
Snel bij Miss etam gaan kijken! Super leuke jurkjes!!! heb er laatst 2 gekocht op de sale! Ik liep er zelden binnen, maar staat nu vast op het shopprogramma!!! Je kunt ook via i'net bestellen, en bij wehkamp, maar weet niet of je het dan snel in huis hebt! Maten zijn goed zoals ze horen te zijn, dus vallen niet groter of kleiner.. Succes!!! xxx
Wij hebben een winkel die speciaal jurkjes verkoopt. Ook elders in het land zitten filialen. En ze gaan tot grote maten, kan ik weten, heb dezelfde maat! Sugarlips heet die winkel!! Op internet niet veel over te vinden, maar hier wat info: Sugarlips Women's Dresses - Tops - SugarlipsApparel.com
thnx voor de link, maar zit ook niet echt iets tussen . Wil iets niet te opzichtig, maar wel vlot. Het liefst grijs, zonder col, en met korte of half lange mouwen..
ohja, ik koop zelf vaak jurken via de website van Welikefashion(.com), ik weet alleen niet zeker of ze er grotere maten hebben! Op dressesonly(.nl) kun je ook eens kijken!
thnx allemaal voor de links, ga er strakjes even goed voor zitten . moet nu mijn zoontje aan gaan kleden om naar de psz te gaan