Met spoed woonruimte gezocht.

Discussion in 'De lounge' started by gebakje, Aug 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

urgentie krijg je bijna nooit meer!!!!!

Ze zeggen dat mensen in nederland niet op straat hoeven te leven.... nou dat scheelt niet veel!

het enige wat ze kunnen doen is particulier huren maar dan zit je 9 van de 10 x rond de 800,-

wij zijn ook met spoed op zoek, ik moet van elende tijfdelijk bij mijn ouders wonen omdat we een giga muizenplaag hebben waar de verhuurder niks aan doet!

het is echt super moeilijk! en dan vind je een leuk huis en dan willen nog 3 mensen dat zelfde huis! moeilijk moeilijk moeilijk dus!

suc6

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

oja en Jaap.nl loopt soms maanden achter! en vaak klopt het ook nog niet eens altijd! (even ter waarschuwing)

3. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dat is het zelfde met woningnet (sociale huurwoningen) daar reageren minimaal 120 man per keer op 1 woning. (als het geen populaire woning is dan, want dan 2of 3x zo veel)

En het maakt echt niet uit waar ze in komen, ze zijn ook helemaal niet kritisch. Maar ze moeten het wel kunnen opbrengen.

ps: pararius is een fijne website inderdaad, maar eisen vaak een hoog inkomen. Daar komen ze niet aan.

4. Maia

Maia Niet meer actief

he dan woon je zo goed als bij mij om de hoek :) ik doe hier altijd mijn boodschappen.

maar inderdaad, het is wel flink duur op dit stuk.

Share This Page