Hai allemaal, Nu hebben wij als 1e keus een mooie meisjenaam: Jaya-Rani (djayja) zo spreek je het uit. Wat vinden jullie ervan? En wat is leuker? Jaya-Rani of Jayarani? 2e keus hebben we ook en dat is Jiya-Rani. Wat vinden jullie ervan? Het zijn beide Indiase namen. Iemand verder nog opties qua Indiase of aparte internationale namen? Hoop dat we eruit komen, het is niet makkelijk zeg.
Hm, ik denk met streepje omdat het anders haast niet uit te spreken is. Ik vind het een erg ingewikkelde naam, als jullie kindje 100% NL is zou ik er absoluut niet voor gaan. Mocht het indisch bloed krijgen dan snap ik de reden. De klank vind ik best aardig.
Ja ik snap wat je bedoeld. Ons kindje krijgt inderdaad Indiaas bloed. Ik denk dat we dan wel kiezen voor een streepje en misschien zijn er nog anderen met meer opties. Bedankt voor je reactie
Met streepje! De naam Jaya zal toch wel heel vaak verkeerd uitgesproken worden maar als je daar niet mee zit vind ik het voor een kindje met Indiaas bloed best een leuke naam. Andere suggesties heb ik niet,ben niet zo thuis in dat soort namen
Kan met en zonder vind ik.. zelf zou ik zonder streep doen. Verder misschien... Priya, Lilavati of Anjali?
Anjali is een mooie naam bedankt! Ik denk dat het wel voor sommigen lastig uit te spreken zal zijn, maar ik stoor me er niet aan. Ik kom elke keer toch weer terug op deze naam of in ieder geval in die richting Bedankt iedereen voor jullie mening
Wat een leuke reacties, daar ben ik blij mee! Dan is onze keuze gemaakt, met streepje! Hierbij kan ik mijn vraag wel afsluiten Dank jullie allemaal