Dreumes 13 maanden rota virus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Galaxy, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Mijn zoontje van 13 maanden heeft sinds vorige week opeens extreem braken en diarree. Na 3 dagen niks binnen te houden en gal overgeven wat zo zielig is ben ik naar de huisarts gegaan. Ons mannetje was totaal uitgeput en uitgedroogd dus op naar het ziekenhuis. Daar constateerde ze rota virus. Na een dag en nacht opgenomen te zijn mocht hij gelukkig mee naar huis want hij dronk zelf z'n flesjes ORS leeg. Thuis begon hij weer met braken, Pfff echt zo zielig. Nu kan ik zeggen dat het vanaf gisteren de betere kant op gaat. Hij heeft weer wat gegeten en knapte daar echt van op. Maar mijn vraag is eigenlijk aan moeders die dit ook met hun kindjes gehad hebben: S heeft met name s'avonds en s'nachts volgens mij verschrikkelijke buikkrampen. Hij gilt het uit en overstrekt zich dan. Het komt en het gaat net als weeën heb ik het idee. Hoort dit erbij? En hoe zou het komen dat hij er overdag geen last van lijkt te hebben maar s'avonds en s'nachts des te erger? Herkenbaar voor iemand en hoe lang duurde dit, kon ik het maar overnemen... M'n moederhart breekt als ik hem zo'n pijn zie hebben

2. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand ervaring met rota virus?

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Mijn zoontje heeft ook het rota virus gehad. Hij heeft 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. Toen we terug thuis kwamen, is hij langzaam terug de oude geworden. Hij at in het begin (toen hij weer begon te eten) vooral veel pudding (danoontjes). Dat van die buikkrampen herken ik niet. Dat heeft mijn zoontje niet gehad. Hij heeft in het ziekenhuis een infuus gehad waardoor het ors kwam.

4. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie meid!

Deel Deze Pagina