'Pamela loog over miskraam' door onze redactie AMSTERDAM - Kid Rock beschuldigt zijn ex-vrouw Pamela Anderson ervan te hebben gelogen over een miskraam. Volgens de rocker zou Pamela dit verzonnen hebben om aandacht te krijgen. Het stel, dat vorig jaar kortstondig getrouwd was, zou ruzie hebben gekregen omdat Rock niet naar haar toe wilde komen. "Ik wilde naar een basketbalwedstrijd gaan," vertelt de rocker in het muziekblad Rolling Stone. Tijdens de telefonische ruzie met Rock zou Pamela hebben gezegd een miskraam te hebben gehad. "Ze verweet me dat ik niet om haar gaf en verzon dat ze een miskraam had gehad. Daarna hing ze op", aldus de muzikant. Rock, die zegt niet te hebben geweten van Pamela's zwangerschap, vloog direct naar Vancouver waar de voormalige Baywatch-ster een film aan het opnemen was. Toen hij daar aankwam vond hij Pamela niet verdrietig in een hoekje. " Ze was aan het feesten in een restaurant. Ze dronk champagne en stond te springen op de tafels", zegt de 36-jarige Rock. "Ik dacht: 'die is snel hersteld na een miskraam'". Vorig jaar november onthulde een woordvoerder van Pamela de miskraam. Later die maand vroeg Rock, na een huwelijk van slechts vier maanden, een echtscheiding aan. Pamela, die momenteel verloofd is met pokerspeler Rick Salomon, wil niet reageren op zijn beschuldigingen maar heeft wel een tip voor Rock. "Als hij niks aardigs over me te zeggen heeft kan hij beter zijn mond houden", aldus Pam.