VAn de week had ik mijn zoontje naar bed gebracht. Gewoon met zijn voetjes bijna tegen het voeteneind dus halverwege ongeveer. Ga ik later even kijken en waar ligt meneer; helemaal boven in zijn bedje, onder de dekens vandaan?! Geen idee hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen. Ook zijn hydrofiel luier helemaal verfrommelt in zijn bed! Wie heeft dit ook een keer gehad? of komt het bekent voor?
Tja, kleine kindjes zijn friemelaars en wurmers Denk niet dat je het tegen kunt houden. Je zou hem een slaapzakje aan kunnen geven en hem dan zo in zijn bedje kunnen leggen zonder dekentje. Dat werkte bij ons het beste.
Jups ook hier hadden we een kleine kruiper in bed... Ik heb toen gelijk de hydroluier eruit gehaald ....
Hij heeft zelfs al een slaapzakje aan (overdag korte mouw en snachts lange mouw) Dus daarom vond ik het zo apart dat hij dat had gedaan! Hij ligt ook op zijn buik want op zijn rug of zij slaapt hij niet.
Hallo! Dat komt mij ook heel erg bekend voor. Tamara deed dat namelijk ook, dan vond ik haar helemaal bovenin haar ledikantje. Ze was toen al heel erg druk met bewegen en nu nog... Ik heb vervolgens een combi-sleeper gekocht, dat is een slaapzak en dekbed in 1. Daarin lag ze heerlijk warm en hoefde ik me geen zorgen te maken dat ze het koud zou krijgen. Liefs Elly.
Hier ook gehad en dan zelfs met 3/4 weken al... Als je kindje onrustig is kan hij/zij zichzelf zo omhoog wippen. Ons meisje lag ook wel overdwars. Je kan eventueel inbakeren of een slaapzakje aan doen (Hema), maar zelfs met slaapzak krijgt onze dame het nog voor elkaar. Momenteel ligt ze vast in bed in de Snoozzz (dit mag van het CB) en alleen zo blijft ze liggen. Af en toe proberen we hem er uit te halen, maar dan slaapt ze weer heel onrustig en draait steeds op haar buik etc.. dus hier maar 1 remedie: de Snoozzz oja en wat ik met de hydofiel deed is onder het hoeslakentje leggen, zo blijft het matras iig schoon. Succes
Hier ook zo één. (en nog). Idd een slaapzakje aan en de hydrofielluier deed ik onder het hoeslakentje, als hij dan spuugde zat het in elk geval niet in de matras.
Tjah, wie heeft het niet meegemaakt is misschien een betere vraag. Volgens mij is dit heel gewoon. Als hij lekker in zijn slaapzakje ligt dan hoef je er in ieder geval geen zorgen te maken dat hij het koud zou hebben.
gijs heeft nu uitgevonden dat ie de dekens ook gewoon van zich af kan trappen.. Maar heb hem ook al een paar keer van t hoofdeind van bed gehaald smorgens.. en azelfs een keer lag hij overdwars in bed.. De luier ligt in een punt gevouwen en tussen matras en spijltjes ingedrukt.. die blijft nog stteds netjes liggen..
dat was bij ons het moment om dr in slaapzakje in bed te gaan leggen, want toen hadden dekentjes en lakentjes duidelijk geen zin meer
Hier deed ze het ook, net als bijna ieder kindje denk ik. Alleen omdat mijn dochter al heel snel door sliep en dan ook 13 uur aan een stuk was ze 's ochtends erg koud (onder de 36°). Toen heb ik haar een dikkere slaapzak gegeven (bij Prenatal heb je dikke slaapzakken van 70 cm die klein vallen), daarna werd ze tenmisnte niet meer te koud wakker .
Nog even een tip voor de hydrofiele luier tegen het spugenin bedje, ik heb van dat "wafelstof" gekocht (met kleine wafeltjes erin, deze nemen goed vocht op) hier heb ik stroken van 100 cm bij 50 cm gemaakt, leuk randje/kantje eraan en doordat ze zo lang zijn kun je ze om de zijkanten van het matras vouwen. Werkt super! En hoef je ook niet elke dag het bedje te verschonen. Heb nu 6 van die doeken in met allerlei leuk randjes, rood met wite stippen en kant, roze geblokt met kant , voor de crea mama's onder ons, succes !