Onze zoon is nu 9 dagen oud. De kraamweek was dubbel, de ene keer at hij goed de andere keer minder. (Had hij moeite met happen) Maar hij kwam goed aan en was alweer bijna op startgewicht. De duvel speelt ermee, de kraamhulp gaat weg en hij begint te brullen. Onophoudelijk. Hij drinkt slecht. (Ik weeg hem voor en nadien en als hij de 30cc haalt is het veel) Hij hapt slecht. Hij schud hevig met zijn hoofdje en laat eigenlijk alweer los voordat hij de borst goed vast heeft. En brult. Hij heeft de hele dag honger. Ik zit dus gerust uren te voeden. Neem nu 1 uur rust tussendoor maar dan ligt hij dus te brullen. Of ik hou hem vast en schommel hem, dan is hij stil. Hij was dus weer bijna op startgewicht maar gaat nu weer afvallen. Wie heeft de tip voor mij. (Oja mijn borsten staan uiteraard inmiddels op klappen, ik verlicht ze door te kolven en dit met een lepel te geven)
Wat vervelend zeg! Ik zou snel een lactatiekundige inschakelen. Dit heb ik zelf ook gedaan en heb er veel baat bij gehad. Zij helpt je met aanleggen, kijkt hoe hij drinkt enz. Ik weet niet waar je woont in Zuid-Holland maar als je in omgeving Rotterdam zit weet ik er wel eentje voor je. Stuur maar een pb'tje als je meer info wilt. Verder is het denk ik belangrijk om met rust en regelmaat te beginnen, m'n dochter huilde ook heel veel en dat is met r&r flink verbeterd.