Help beeb wil niet meer eten en drinken

Discussie in 'Voeding' gestart door karin29, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hio,

Zit toch wel met een probleempje. Damiën drinkt s' morgens alleen nog maar zijn fles leeg van 200 cc met nutrix of Bambix. Verder wil hij eigenlijk niets meer. Dus s' middags bijna geen melk, geen potje eten en niets aan drinken tussendoor.
    Morgen ga ik maar naar de huisarts omdat dit zo echt niet langer meer kan. Had gisteren gebelt en moest hem maar ORS geven maar hij drinkt gewoon niets. Dat kan toch niet goed zijn zo. Hij kijkt verder wel bleekjes maar is wel vrolijk en speelt graag. Kan zo niet zeggen waar hij last van heeft. Denk zelf zijn keel of zo.
    Wie heeft er raad voor mij?
    Groetjes Karin

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Misschien proberen om in de andere flessen ook pap te doen? Als tijdelijke oplossing. Misschien dat hij het dan wel wil drinken?

En het is altijd goed om je HA er naar te laten kijken, mogelijk is er een medische oorzaak

3. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeft hij geen sprongetje?

4. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Misschien heel stom maar weet niet goed wat een sprongetje is.
    Kan iemand mij dit uitleggen?
    Verder zometeen naar de huisarts om hem nog maar eens na te laten kijken. Ben bang dat hij anders uit gaat drogen.
    Groetjes Karin

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
  6. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi hoi,

Thanx voor jullie hulp. De dokter denkt dat hij obstipatie heeft. Zijn darmpjes waren te stil. Nu heeft hij lactulose siroop waardoor hij buik weer wat leeg raakt en hij weer kan poepen. Drinkt nu weer gewoon zijn melk. Fruit wil hij nog niet echt en potje eten doet hij wisselend.
    Gaat dus de goede kant op.
    Groetjes Karin

Deel Deze Pagina