Jeetje wat een verschillende ervaringen, telt de bugaboo wagen dan niet mee als 'handbagage of ruimbagage ' ? Ik heb net een transporttas gereserveerd voor 20 euro, maar dan moet. Ik hem natuurlijk gelijk inchecken of kan je ook die tas meenemen tot aan de slurf/gate? Mijn bugaboo is tweedehands dus er zitten al krassen op ! Ik wil alleen dat hij heel aankomt want zonder buggy wordt het geen fijne vakantie....
Bugaboo viel bij ons net ginnen de 10 kg voor ruimbagage (dus incl onze zelf-gefabriceerde tas). De grote wielen hebben we in onze eigen koffer gedaan, anders werd het te zwaar. Wij hebben inmiddels een officiele transporttas. Vind een bugaboo echt te duur om weer schade op te lopen. Lang leve marktplaats! Zoveel kleding hebben die kleintjes niet, dus dat gewoon bij ons in de koffer. Hier ook idd een draagzak gebruikt tot de gate.
Ja dit jaar nog wel, maar na juli niet meer Na juli nog wel met dochter alleen gevlogen, voor haar de buggy meegenomen tot aan het instappen in het vliegtuig.