Ik had de tafel al gedekt met 2 bierglazen en het kadootje op zijn bord. Eerst wou het hij het nog niet uitpakken hihi en ik maar vol spanning zitten. Hij zij nog oh zijn dit nu positieve zwangerschapstesten haha ik heel moedig nee geschud. Hij las de titel van het boek en zei: Are you serious... Haha... Ik zei hem eens in het mutsje te kijken en hij haalde er de positieve test uit. Het duurde even voor het bezonk. Ik begon natuurlijk te huilen omdat hij niet meteen heel enthousiast was... Haha hormonen he?! Maar hij gaf me met tranen in zijn ogen ook een knuffel en rende, ja echt rende, naar boven om de babykamer te bekijken... (logeerkamer die babykamer moet gaan worden) Hij heeft ook meteen zijn allerbeste vriend gebeld want hij moest het aan iemand vertellen! Nu zit hij even rustig zijn spelletje op de computer te doen om even zijn hoofd leeg te maken. Maar hij is echt heeeel erg blij, superlief om te zien! Ik ben zo gelukkig! Nu nog laten plakken!!!
Rian, Gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen positief getest, maar kan het nog haast niet geloven! de CB test zei 3+!!! Ben er helemaal ondersteboven van! Wat doe jij nou eerst? Naar de huisarts of een afspraak met een verloskundige?
Ik heb vandaag gebeld met de verloskundige. Je hebt geen verwijzing van je huisarts nodig, je kunt gewoon bellen. Je huisarts vind het wel leuk om te horen dat je zwanger bent... zodat hij weet dat hij/zij de komende 9 maanden alleen veilige medicijnen kan voorschrijven. En GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd. Wat fijn dat het zo snel raak was en wat een leuke reactie van je vriend. Geniet er lekker van!
Komt helemaal goed, elke dag dat onze poppyseed blijft zitten wordt ik een stuk zelfverzekerder! Op naar de eerste echo, en het genieten lukt goed!