hej hallo allemaal, ik had me in december aangemeld bij dit forum, maar niet zo veel online geweest, we zijn verhuisd en er is nog veeeeel meer gebeurd.. minder leuke dingen maar ook geweldige dingen..!!!! vanaf nu ben ik wat vaker op dit forum want wij zijn ZWANGER!! jaaaaaa we zijn zoooo blij! vandaag ben ik ongeveer 5 weken en 2 dag maar dat zal de eerste echo ons 23 april denk ik beter kunnen vertellen.. heb vandaag ook iemand van moeders voor moeders hier gehad en we hadden al een test gedaan en gelukkig vondt ze de test mooi voor iemand die pas 5 weken zwanger is Ik heb eerder een miskraam gehad en toen was de test ook een stuk minder duidelijk.. volgende week mag ik beginnen, en hoop dat ik er iemand mee kan helpen even showen hoor, hierbij mijn MvM testje
Van harte gefeliciteerd!! Een wondertje onderweg... ik hoop op een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby!
dank jullie wel allemaal! Ik denk nog iedere keer als ik wakker word, oohh jaa we zijn echt zwanger! genieten doen we zeker, we zijn zooo blij! groetjes van mij