KV is gewoon k.u.t. Echt jammer want het waren altijd top testen met een vroeg resultaat, duidelijk oploop en goedkoop. Ik stoor me echt vreselijk aan die oneffen lijntjes en ophopingen. Je predictor ziet er echt super uit. Denk dat je gewoon een innesteling heb gehad op 9 dpo.
Kijk dank u Ik zit weer 100% op de rosé blauwe wolk hierdoor, zostraks ff 98% Haha Jij bent alweer bijna op het eind, spannend!!! Lukt het nog met de laatste loodjes
Vermoed ook idd een late, wel rond 8 dpo 9 dpo van die vage steekjes gevoeld van de lies uit naar de baarmoeder... vermoed ook dat ik het toen heb gevoeld. Daarna namelijk niets meer.
Nou die predictor laat een TOP oploop zien zeg!! Die kv zijn belabberd terwijl ze altijd zo goed waren. Maar wat kan jou het schelen, kijk naar die predictors, super goed!
Fijn om te horen, het is je hartstikke gegund! En ja de laatste loodjes idd, ben benieuwd wanneer ze voorbij zijn haha. Vind het ook enorm spannend, maar ben er tegelijk ook rustig onder, veel rustiger dan een paar weken geleden eigenlijk, dus komt goed.
Ik ga je gewoon nog een keer feliciteren, ik word echt blij van dit topic! Dus bijbdeze: gefeliciteerd! Hoop dat ik in het december beval clubje mag, ik kan volgende week testen. Heb ook PCOS en 4 jaar geleden gestopt met anticonceptie, dus hoop dat je gelijk hebt dat dit de ronde is voor de pechvogels
@Bioluun Haha die wijn is geen probleem ik denk de biefstuk medium en american file wel wat meer..... Stond afgelopen week nog met een bakje file ik de hand voor de lunch. Echter terug gezet waarna ik bij mijn cracker met hagelslag dacht zat er maar file op Ergens denk ik toch intuïtie geweest ofzo @Elizia haha gek rustig en toch spannend ik duim voor je dat alles helemaal top gaat met de bevalling, en dat je niet meer te lang op je meisje hoeft te wachten. @Lisanne1811 Oh ook al zo lang bezig, ik hoop ook idd dat dit dan ook voor jou een gelukd maand is wanneer mag je officieel testen?
Met de 2e urine van de ochtend, tussen de 1e en 2e urine weer naar bed gegaan dus niks gedronken.... ik maak me toch enigszins wat zorgen over de oploop. Ik vindt het te langzaam gaan en echt maar heel minimaal. Moet ik me zorgen maken? Vandaag 14 dpo....
Ik snap je ongerustheid. En ik kan je wel zeggen dat t niet hoeft maar stressen doe je toch wel. Ik zie voor nu duidelijke strepen, en idd ze lopen niet mega op, dat hoeft niet per definitie iets te zeggen. Ik zou je willen adviseren te blijven testen met de Kruidvat en of action testen en even niet te testen met die digitale test, die veroorzaakt soms alleen maar meer onnodige paniek en stress.
Dank je, de digi heb ik ook niet meer thuis. Action idd wel, en heb nog 1 kV. Mocht ik het redden dan ga ik morgen na werktijd nog even langs de winkel in nl voor een predictor, die vindt ik toch het meest duidelijk.
De predictor vond ik ook by far de beste testen. Ik had met de Kruidvat testen echt lelijke teststreep steeds, en de actiontesten liepen niet geleidelijk op maar met sprongen zeg maar. De ene dag zoals jij ze nu hebt, de dag erna weer, ene en dag later ineens een pak donkerder . Evengoed zal ik keihard duimen voor je dat je gewoon lekker zwanger blijft en de kleine straks dat superleuke noppies pakje aan kan (jaloers!!!)
Ik zeg gefeliciteerd want je bent gewoon zwanger! De kruidvat loopt idd vaker traag op in het begin de laatste tijd. Dus probeer er gewoon vertrouwen in te hebben! Ik duim voor een plakker!
Tussen 23 en 25 zit niet heel veel verschil, maar zou nog niet de hoop verliezen. Ik had ook geen knaller op NOD. 9-03 was mijn NOD (14dagen na IUI).. spannend. Hoop dat ze op gaan lopen, hou je in de gaten
QUOTE="Eef92, post: 21373076, member: 101053"]Tussen 23 en 25 zit niet heel veel verschil, maar zou nog niet de hoop verliezen. Ik had ook geen knaller op NOD. 9-03 was mijn NOD (14dagen na IUI).. spannend. Hoop dat ze op gaan lopen, hou je in de gaten[/QUOTE] Net nog even gekeken met dag licht en nu die helemaal opgedroogd is,,, wel iets oploop gelukkig naar mijn idee. Lijkt gelijk aan jou test op nod Ofniet ? @Eef92